مدیرکل زندان‌های استان تهران از بازداشتگاه اوین بازدید کرد

مدیر کل زندان‌های استان تهران در بازدید سرزده از بازداشتگاه اوین، با مددجویان دیدار و درخواست‌های آنان را که اغلب قضایی بود، بررسی و دستورات لازم جهت پیگیری صادر کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سیدحشمت اله حیات الغیب  مدیر کل زندان‌های استان تهران گفت: با اجرای طرح غربالگری پرونده قضایی مددجویان که از برنامه‌های تحولی قوه قضاییه بوده و مورد تاکید ریاست سازمان زندان‌ها نیز می‌باشد، وضعیت اغلب زندانیان در اسرع وقت رسیدگی و ارفاقات قانونی به افراد واجدالشرایط اعطا می‌شود که خوشبختانه در استان تهران با تعامل مراجع قضایی، اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است.

حیات الغیب تاکید کرد: مجتمع قضایی ویژه زندانیان بازداشتگاه اوین نیز افتتاح شده تا ضمن کاهش آمار اعزام به مراجع قضایی که ممکن بود آثار سوء و آسیب‌های مختلف داشته باشد، زندانی به راحتی با قاضی خود در ارتباط بوده و جلسات دادرسی سریعتر برگزار می‌شود.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های کارکنان بازداشتگاه به ویژه بخش قضایی گفت: اقدامات صورت گرفته بر مبنای ارتقای حقوق شهروندی بوده و تلاش می‌شود زندانی از تمام ارفاقات و تاسیسات حقوقی که قانون برایشان پیش بینی کرده، بهره‌مند شوند.

مدیرکل زندان‌های استان تهران با تاکید بر ضرورت رسیدگی به درخواست‌های زندانیان و کمک به آزادی آنان گفت: بیشتر این بازدید‌ها در ایام تعطیل با هدف بررسی وضعیت زندانها، امور رفاهی و بهداشتی مددجویان و همچنین رسیدگی به مشکلات و بررسی راهکار‌های موجود صورت می‌گیرد.


بیشتر بخوانید

طبقه بندی زندان‌ها در دستور کار است


این خبر می‌افزاید: مدیر کل زندان‌های استان، با مددجویان و کارکنان شیفتی گفتگو نموده، وضعیت ارائه خدمات در همه حوزه‌های زندانبانی، امکانات بهداشتی و درمانی را بررسی نمودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار