مدیر درمان تأمین اجتماعی قم مطرح کرد؛

ترخیص بیمار کرونایی ۱۰۴ ساله در قم

علیمحمدی گفت:ترخیص بیمار کرونایی ۱۰۴ ساله و میزان مرگ ومیر پایین گویای کیفیت خدمت در بیمارستان امام رضا (ع)قم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان استان قم،  داوود علیمحمدی، مدیر درمان تأمین اجتماعی قم گفت: سازمان تأمین اجتماعی در تنها بیمارستان ملکی خود در قم با ۱۲۰ تخت بستری در ایام شیوع ویروس کرونا، بیش از ۷ هزار و۴۸۹ بیمار را پذیرش کرد که هزار و۸۷ بیمار کرونایی برای دریافت خدمت بستری شدند.

او با اشاره به اهمیت راهبرد کیفیت درمان گفت: کارکنان بیمارستان امام رضا (ع) قم در تمام سطوح مراقبتی و درمانی، اقدامات مراقبت‌های ارزشمندی از بیماران کرونایی انجام دادند که با توجه به میزان مرگ ومیر و بر اساس تعداد بستری، علاوه بر قرار گرفتن در بالاترین سطح کیفی مراقبت نسبت به استانداردها، بیمارستان در جایگاه بسیار مطلوبی قرار گرفت.

مدیر درمان تأمین اجتماعی قم در ادامه گفت: میانگین سنی بستری شدگان بیماران ما در ایام پذیرش بیماران بستری، ۵۷ سال سن بود که ۴۰ درصد پذیرش را خانم‌ها و ۶۰ درصد پذیرش را آقایان به خود اختصاص داد و میانگین سن فوت شدگان، ۶۸ سال سن بود.

او تصریح کرد: ترخیص کوچکترین  بیمارکرونایی با ۶ سال سن و پیرترین بیمار با ۱۰۴ سال سن و همچنین کمترین میزان مرگ ومیر بر اساس میزان بستری، کیفیت خدمت به بیماران کرونایی بیمارستان امام رضا (ع) را در بهترین شرایط و در سطح استاندارد‌های درمانی بسیار مطلوب قرار داد.

علیمحمدی عنوان کرد: حمایت‌های مدیران سازمان تأمین اجتماعی، مدیران استان، گرو‌ه‌های جهادی طلاب، خیرین و کمک‌های مردمی، لحظات بسیار شکوهمندی از همدلی را برای کادر درمان فراهم کرد که لازم می‌دانم از همه به خاطر حمایت‌های بی‌دریغ‌شان تشکر کنم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار