سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی:

امسال هدفمان، استفاده از جوانان بومی بوده است

ابراهیم اشکش، سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی در مورد شرایط تیمش توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم اشکش، سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی در خصوص شرایط تیم خود در لیگ دسته یک (آزادگان) گفت: امسال هدف استقلال ملاثانی استفاده از جوانان بومی بوده است . توانستیم بازیکنان خیلی خوبی را در کنار هم جمع کنیم، پازل تاکتیکی خوبی را شکل دهیم و بر اساس چیزی که داریم توانستیم با بازیکنانی که در آینده از آن‌ها خواهید شنید، تا این جای فصل نتایج خوبی بگیریم و دل مردم ملاثانی را شاد کنیم.

او ادامه داد: مردم ملاثانی عاشقانه تیم خود را دوست دارند و از آن حمایت می‌کنند که این یک حرکت بسیار پسندیده و مثبت است و با وجود این حمایت ها، کم و کاستی‌ها به چشم نمی‌آید.

این قول را به هواداران می‌دهم که بتوانیم بیشتر دل آن‌ها را شاد کنیم

او در خصوص عملکرد داوری در مسابقات لیگ یک گفت: داور‌ها مانند بازیکنان و سرمربیان اشتباهاتی می‌کنند و این امر طبیعی است. وقتی تعداد اشتباهات داوری زیاد شود، سرمربی و کادر فنی در فکر فرو می‌روند و به خاطر فشار روانی حاکم بر بازی مجبور می‌شویم حرف هایی به داور‌ها بزنیم؛ اما داور‌ها کار خود را به خوبی انجام می‌دهند و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

اشکش در مورد هدف استقلال ملاثانی در این فصل لیگ یک (آزادگان) گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین جایگاه را به دست بیاوریم و به فکر هدف گذاری‌های بهتر هستیم. امیدوارم با حمایت و تلاش بازیکنان و مدیریت باشگاه بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار