سوریه: تجاوز جنایتکارانه اسرائیل به حماه نقض حاکمیت سوریه و حقوق بشر است

وزارت خارجه سوریه تجاوز رژیم صهیونیستی به این کشور را نقض حاکمیت سوریه، حقوق بشر و قوانین بین‌المللی توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سانا، وزارت خارجه سوریه حملات جنایتکارانه اخیر رژیم صهیونیستی به سرزمین‌های این کشور را محکوم و بر حق مشروع خود در دفاع از حاکمیت و مردم سوریه تاکید کرد.

وزارت خارجه سوریه در بیانه ای اعلام کرد: تجاوز جنایتکارانه اسرائیل به حومه شهر حماه نقض آشکار حاکمیت سوریه ، حقوق بشر و قوانین بین‌المللی است.

این بیانیه می‌افزاید: سکوت بزدلانه بسیاری از طرف‌های بین‌المللی در قبال این جنایات صهیونیستی و به ویژه آنهایی که از حقوق بشر دم می‌زنند را تقبیح می‌کنیم.

وزارت خارجه سوریه در پایان تاکید کرد: بر حق مشروع خود در دفاع از حاکمیت و سرزمین‌های سوریه و حمایت از شهروندان خود مقابل تجاوزات اسرائیل تاکید می‌کنیم.

صبح امروز خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از وقوع حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه مناطقی در شهر حماه خبر داد. پدافند هوایی ارتش سوریه فعال شده و با این حمله هوایی مقابله کرد.

یک مقام آگاه نظامی در این باره گفت: نزدیک ساعت چهار بامداد جنگنده های اسرائیلی از آسمان شهر طرابلس لبنان اقدام به شلیک موشک به مواضعی در شهر حماه کردند. 

در نتیجه این جنایت رژیم صهیونیستی، چهار غیر نظامی جان خود را از دست دادند و چهار نفر دیگر نیز زخمی شدند.همچنین سه منزل مسکونی در بخش غربی شهر حماه در نتیجه این حمله تخریب شدند.

 قربانیان حمله اخیر یک خانواده چهار نفره متشکل از پدر و مادر و دو کودک و مجروحان نیز یک زن، یک پیرمرد و دو کودک هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار