معرفی ۹۴ طرح اشتغالزای استان سمنان به بانک‌های عامل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۹۴ طرح اشتغالزا مصوب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این استان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: با موافقت اعضای کارگروه، ۹۴ طرح صنعتی و کشاورزی برای دریافت تسهیلات رونق تولید به ارزش بیش از یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شد.

او افزود: در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۹، تاکنون بیش از ۱۱ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۳۸۶ واحد تولیدی استان پرداخت شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در بخش تسهیلات رونق تولید ۹۹، سهم صنعت ۷۵ واحد به ارزش ۱۰ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال و سهم کشاورزی ۳۱۱ واحد به ارزش ۵۴۸ میلیارد ریال است.

تشنه دل بیان کرد: تا کنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۹، ۶۳۳ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۱۹ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شد که از این تعداد ۲۴۷ پرونده برای عقد قرارداد در بانک‌های عامل در دست بررسی است.

او ادامه داد: در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان سمنان تا این جلسه مسایل و مشکلات یکهزار و ۱۷۶ واحد تولیدی در جلسات کارگروه مطرح و بررسی شد که در جهت رفع موانع موجود، در حدود ۲۵۴۰ مصوبه به تصویب اعضا رسید و از این تعداد، ۷۳ درصد مصوبات اجرایی و بقیه در دست اقدام است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار