سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی: انتخابی حق کشتی گیر است/ محمد بنا تفکرات خودش را دارد

رضا سیم خواه گفت: به طور حتم انتخابی حق هر کشتی گیری است، اما برای حضور در رقابت‌های جهانی و المپیک باید همه جوانب در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا سیم خواه در مورد صحبت محمد بنا که هیچ کشتی گیری بدون انتخابی در المپیک شرکت نخواهد کرد، گفت: انتخابی حتماً باید برگزار شود، این حق کشتی گیر است، اما صرفاً اینکه شخصی در انتخابی اول شد باید حتماً به جهانی و المپیک اعزام شود، این درست نیست. کشتی گیر باید در تورنمنت‌ها و شرایط مختلف ارزیابی شود.

سیم خواه ادامه داد: در دوران مربیگری ام یکی از مشکلاتی که با تیم داشتم این بود که معمولاً افراد صاحب مدال زیاد علاقمند به شرکت در تورنمنت‌ها نبودند به همین دلیل برد و باخت در تورنمنت‌ها هم نباید ملاک تصمیم گیری قرار گیرد.

دارنده مدال نقره مسابقات جهانی ۱۹۹۱ وارنا در خصوص عدم حضور مدیر تیم‌های ملی در رأس کشتی فرنگی گفت: در مورد مدیر فنی تیم‌های ملی من صادقانه بگویم با روحیاتی که محمد بنا دارد طبعاً نمی‌شود یک جمع به او کمک کنند، او تفکرات خودش را دارد و چیزی که فکر می‌کند درست است را انجام می‌دهد. شاید تشکیل کمیته فنی باعث آزار فکری برای بنا شود، زمان من هم آن‌ها نظرشان را می‌دادند و صرفاً هر نظری را نمی‌پذیرفتم. همان مقطع هم علیرضا نجاتی نفر سوم تیم من بود، دلخانی، ابراهیمی، الیاسی و میرزازاده نفرات دوم و سوم اوزان خود بودند و از سوی شورای فنی به من تاکید می‌شد که باید نفرات اول اعزام شوند، اما من قبول نمی‌کردم، چون از نظر من استعدادشان بهتر از نفرات اول بود. از همین عزیزان هم استفاده کردیم و الان هم همین‌ها در تیم ملی حاضر هستند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار