دپو ۸ هزار تن ماسه و نمک در راهدارخانه‌های ملایر

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایرگفت: برای جلوگیری از مسدود شدن راه های شهرستان در فصل زمستان به دلیل بارش برف، ۸هزار تن ماسه و نمک در راهدارخانه‌های ملایر دپو شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سید اسماعیل صفوی‌زاده رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر بابیان اینکه طرح زمستانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر از ابتدای آذرماه شروع شده است و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد، بیان کرد: بیش از هشت هزار تن ماسه و نمک در راهدارخانه‌های ملایر دپو شده است.

او با بیان اینکه ۴۰ دستگاه ماشین آلات راهداری به همراه ۷۰ نفر از نیرو‌ها از ابتدای بارش‌ها در محور‌های اصلی شهرستان ملایر حاضر شده و نسبت به بازگشایی محور‌ها اقدام کردند، افزود: پنج راهدارخانه شهرستان ملایر در حال حاضر با آمادگی کامل آماده خدمات رسانی به مردم است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر اظهار داشت: در حال حاضر محور‌های اصلی شهرستان ملایر باز است و محور‌های فرعی و روستایی نیز بازگشایی شده است.

او با اشاره به اینکه بیش از هشت هزار تن ماسه و نمک در راهدارخانه‌های شهرستان ملایر دپو شده عنوان کرد: طرح زمستانی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر از ابتدای آذرماه شروع شده و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

صفوی‌زاده با اشاره به اینکه حدود ۸۰ نفر نیروی راهداری با ۴۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در این طرح آماده خدمات رسانی به مرم و مسافران هستند، گفت: با توجه به برودت هوا مردم از سفر‌های غیر ضرور پرهیز کنند و در صورت سفر وسایل مجهز از جمله وسایل گرم کننده و زنجیر چرخ را همراه خود داشته باشند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.