آغاز فعالیت مراکز تفریحی سرپوشیده ناژوان اصفهان از امروز

مدیر طرح ساماندهی ناژوان اصفهان گفت:فعالیت مراکز تفریحی سرپوشیده ناژوان از امروز با ظرفیت ۵۰ درصدی از سرگرفته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید رسول هاشمیان مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: با موافقت ستاد استانی مقابله با کرونا، مراکز تفریحی سرپوشیده ناژوان شامل تونل آکواریوم، باغ خزندگان، باغ استوایی و موزه پروانه‌ها از امروز با نیمی از ظرفیت فعال شده است.

سید رسول هاشمیان، استفاده از ماسک و دستکش را برای شهروندان هنگام مراجعه به مراکز تفریحی روباز و سرپوشیده الزامی دانست و افزود: علاقه‌مندان برای بازدید از تونل آکواریوم می‌توانند ازساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ به این مجموعه مراجعه کنند، همچنین باغ خزندگان و باغ استوایی هر روز از ساعت ۸ تا ۱۷ میزبان دوستداران محیط زیست خواهد بود.

او تله سیژ را در روز‌های شنبه تعطیل اعلام کرد و گفت: مجموعه تله سیژ به جز روز‌های شنبه از یکشنبه تا جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۶ فعال است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان افزود: علاقه‌مندان به بازدید از باغ پرندگان می‌توانند هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۶:۳۰ به این مجموعه مراجعه کنند.

سید رسول هاشمیان، شهربازی ناژوان را تنها در روز‌های جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ پذیرای شهروندان دانست و گفت: با همکاری و هماهنگی بین طرح ساماندهی ناژوان و اداره کل دامپزشکی وضعیت سلامت و بهداشتی تمامی مراکز ناژوان تأیید شده است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان افزود: باغ پرندگان اصفهان به عنوان نخستین مرکز گردشگری تفریحی در اصفهان به سیستم فروش بلیت الکترونیک مجهز شده است.
کلانشهر اصفهان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.