رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال از نجات جان یک زن باردار در روستای لرد از توابع بخش شاهرود شهرستان خلخال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  معروف خسروی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال به نجات جان یک زن باردار در روستای لرد از توابع بخش شاهرود اشاره کرد و گفت: با تلاش راهداران و بازگشایی راه روستای لرد به میانرودان، این مادر توسط کارکنان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال انتقال یافت.

او همچنین افزود: شب گذشته با تماس اهالی روستای غفورآباد و گزارش وضعیت اضطراری حال یک فرد بیمار از اهالی این روستا، راه روستا‌های آق‌بلاغ و راه روستای کالار ساعاتی پیش بازگشایی شد و بیمار بدحال این روستا با یک دستگاه آمبولانس به شهر خلخال انتقال یافت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال گفت: با تلاش راهداران راه مسدود شده از برف ۱۳۵ روستای این شهرستان بازگشایی شده و تلاش راهداران برای بازگشایی راه‌های مسدود روستایی باقیمانده ادامه دارد.

خسروی افزود: بارش سنگین برف هفته گذشته راه ارتباطی ۱۴۲ روستای خلخال را مسدود کرد و با قطع بارش برفروبی، بازگشایی و پاکسازی راه‌ها با بکارگیری حداکثر توان کاری و ماشین‌آلات برفروبی این اداره آغاز شده است.

او با بیان اینکه در حال حاضر غیر از راه خلخال - اسالم سایر راه‌های ارتباطی دسترسی به استان گیلان همچنان مسدود بوده و امکان تردد در مسیر‌ها وجود ندارد، اظهار کرد: با استقرار یک دستگاه برفروب در این جاده پاکسازی کامل برف از سطح جاده و تعریض آن شتاب گرفته است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.