شناسایی ۹۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در استان اصفهان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۸ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شناسایی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آرش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت اخیر ۷۴۶ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده‌اند.

او با بیان اینکه از تعداد مراجعه کننده به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان طی ۲ ساعت اخیر ۹۸ بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شده است، ابراز داشت: از این تعداد ۵۶ بیمار در این مراکز بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: همچنین طی ۲۴ ساعت اخیر ۳۱ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه ترخیص شده‌اند.

او با بیان اینکه در حال حاضر در مجموع ۴۰۴ بیمار مبتلا به کرونا بستری هستند، افزود: از این تعداد ۷۳ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی همچنین به آمار مرگ و میر بیماران مشکوک به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اشاره کرد و گفت: طی ۲۴ ساعت اخیر ۶ بیمار مشکوک در این مراکز جان خود را از دست داده‌اند که تست دو نفر از آن‌ها مثبت کرونا بوده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.