بستری ۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی کاشان و آران وبیدگل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی کاشان و آران وبیدگل بستری شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سیدعلیرضا مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، با بیان اینکه تاکنون ۱۲۳ هزار و ۱۴۸ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: هشت هزار و ۲۴۷ بیمار مبتلا به کرونا ویروس تاکنون از مراکز درمانی منطقه کاشان مرخص شده‌اند.

او گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه کاشان هشت بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که هفت نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند و از این تعداد یک نفر اهل توابع آران و بیدگل، یک نفر اهل محلات و پنج نفر اهل کاشان هستند، حداکثر سن بیماران بستری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان ۸۲ سال و حداقل سن بستری ۳۷ سال است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته یک نفر در بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل بستری شده که اهل آران و بیدگل است.

او ادامه داد: در مجموع فعلاً ۶۵ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند که از این تعداد ۴۹ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و ۱۶ نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل تحت درمان قرار دارند.

مروجی تصریح کرد: ۱۸ نفر از کل بیماران مبتلا به کرونا ویروس در این منطقه در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند که از این تعداد ۱۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی و پنج نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سیدالشهدا تحت درمان قرار دارند.

او توضیح داد: یک مورد فوتی در بیمارستان‌های منطقه کاشان که یک زن ۵۸ ساله بوده، در ۲۴ ساعت گذشته رخ داده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه کرد: با اضافه شدن ۱۶ مورد جدید تست کرونا تاکنون جواب آزمایش ۱۳ هزار و ۳۵۷ نفر از نظر تست کرونا در منطقه کاشان مثبت شده‌اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.