مصوبات ستادهای تسهیل و رفع موانع تولید لازم الاجراست

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور گفت: مصوبات ستادهای تسهیل به گونه‌ای باید باشد که واحد تولیدی تعطیل نشود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، میثم زالی دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور در نشست مشترک با دادستان عمومی و انقلاب زاهدان اظهارداشت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور ۱۲ وزیر و رییس دستگاه دولتی حضور دارند و مسوولیت این ستاد در استان‌ها برعهده استانداران و به دبیری سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت است.

او با بیان اینکه قطعا با هربخشی که بخواهد در روند تولید اختلال ایجاد کند برخورد قانونی انجام می‌شود و در این زمینه قوه قضاییه بسیار هوشمندانه ودقیق ورود کرده گفت:در اوج تحریم‌ها منطقی نیست که واحد تولیدی تعطیل شود و زمانی که سرمایه‌گذار تمام سرمایه خود را در بخش تولید سرمایه‌گذاری کرده باید چرخ تولید بچرخد و مسوولان قضایی در این زمینه عدالت را اجرا خواهند کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زاهدان نیز در این نشست با بیان اینکه قوه‌قضاییه نیز دغدغه تولید دارد و هر کجا رونق تولید باشد حقوق عامه مردم رعایت و افزایش تولید باعث کاهش بزهکاری در جامعه می‌شود بیان کرد: خوشبختانه سیاست‌های این قوه بیشتر حمایت از تولید بوده و به‌صورت هفتگی بازدید از واحدهای تولیدی انجام می‌شود.

مهدی شمس آبادی با اشاره به اینکه در برخی زمینه‌ها بروکراسی‌های زائد باید کاهش پیدا کند تا سرمایه‌گذاران راحت‌تر سرمایه‌گذاری کنند و ما نیز در کنار آنان و تولیدکنندگان خواهیم بود گفت: نگاه‌های همه مسوولان و بانک‌ها به تولید باید باشد، چون تولید در همه ابعاد و بویژه بعد اجتماعی کمک خواهد کرد.

مسعود قائنی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این نشست یکی از مشکلات عمده تولید و واحدهای تولیدی را مسائل بانکی دانست و گفت: قوه قضائیه در این زمینه بسیار هوشمندانه و دقیق وارد شده و با این تدابیر و همکاری این قوه، نتایج بهتر و ملموس‌تری حاصل خواهد شد.

داود شهرکی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان نیز در این نشست اظهارداشت: تمامی مباحث و مشکلات واحدهای تولیدی در استان مورد بررسی قرار می‌گیرد در صورتی که در این استان رفع نشود این موانع و مشکلات به جهت رفع، به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور ارجاع می‌شود.

انتهای پیام/ع 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار