بازیکنان لیگ برتری نقره داغ شدند

بعد از پایان دیدار تیم‌های فوتبال گل‌گهر و تراکتور بازیکنان با یکدیگر درگیر شدند که کمیته انضباطی با این موضوع برخورد کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به بدرفتاری آرمین سهرابیان بازیکن تیم گل‌گهر سیرجان و سعید مهری بازیکن تیم تراکتور تبریز در پایان مسابقه امروز ۲ تیم، طبق دستور موقت صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون، نامبردگان تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم‌های خود محروم می‌باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ق . ا
۰۹:۵۱ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
این آقای قلعه نوعی مسبب همه گرفتاره ها و مشکلات زمین فوتبال کشور ما هست ، ایشان در هر تیمی کار کرده بدون حاشیه و درگیری نبوده ، ایشان از ابتدای بازی در کنار زمین رو اعصاب داور مسابقه رفت و عامل اصلی تشنج و بی انظباطی و حرج و مرج در فوتبال دیروز شد ، در هر تیم هست بچه ها را به درگیری بد فیزیکی تحریک میکنه ، عامل اصلی این درگیری شخص قلعه نوعی است ، ولاغیر
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۸:۲۸ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
کمیته انضباطی هم مگه داریم؟؟؟
تیم های شهرستانی چقد زود به تخلفاتش میرسن
ولی یه تیم بود تو فرودگاه هوادارو زدن هنوز در دست اقدامه
و خیلی از تخلفات دیگه ش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
ربطی به تیم شهرستانی و پایتخت نیست
النادی الاستقلال السعودی هرکاری بکنه کاری ندارن ندیدی یحیی بخاطر یه توپ شوت کردن یک جلسه محروم شد و فکری هم بخاطر فوش ناموسی یک جلسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
پس چرا کنعانیزادگان رو در بازی با فولاد که آن معرکه وآبرو ریزی رو بر پاکرد و بازی رو ده دقیقه به تعطیلی کشاند داور هم که طبق معمول طرف پرسپولیس و داشت وباید اخراج میش د کارت زرد نشون داد. حرکات کنعانی خیلی زننده و شرم آور تر از حد تصور بود. چرا مجازات نشد .
Iran (Islamic Republic of)
روحانی
۰۰:۴۱ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
طرفدارهای تیمهای دیگه سریع بیاین بگین کار پرسپولیسه !!!!! عجله کنید دیر نشه !!!
آخرین اخبار