اخطار دادستان دادسرای عمومی و انقلاب روانسر به متصرفین اراضی ملی

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان روانسر گفت : به کلیه متصرفین و متجاوزین به اراضی ملی و منابع طبیعی اخطار و هشدار داده می‌شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، الماسی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان روانسر گفت : به کلیه متصرفین و متجاوزین به اراضی ملی و منابع طبیعی اخطار و هشدار داده می‌شود از این تاریخ نسبت به تحویل اراضی متصرفی خود به اداره منابع طبیعی شهرستان روانسر اقدام نموده در غیراین صورت برابر قانون با خاطیان برخورد خواهد شد.

او گفت : به مشاورین و بنگاه‌های املاک و سایت‌ها و کانال‌های مجازی آگهی خرید و فروش املاک فعال در شهرستان روانسر متذکر می شویم در راستای ایجاد و تنظیم هرگونه قرارداد بالاخص خرید و فروش اراضی اعم از منابع طبیعی یا مستثنیات قبل از هرگونه اقدامی باید جهت مشروعیت و قانونی بودن افعال خود از اداره منابع طبیعی شهرستان روانسر استعلام و مجوز قانونی و لازم را اخذ کنند در غیر این صورت برابر قانون با خاطیان برخورد خواهد شد و متصدی بنگاه‌ها به عنوان معاون جرم تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

او افزو: به کلیه مالکان و رانندگان اداوات مکانیکی از قبیل بیل مکانیکی، لودر، تراکتور و ... اخطار می شود، جهت انجام هرگونه اقدامی همانند بستر سازی، حفاری، تسطیح و جاده کشی و امثال آن در اراضی ملی و منابع طبیعی یا مستثنیات باید از اداره منابع طبیعی شهرستان روانسر استعلام و مجوز قانونی و لازم را اخذ کنند در غیر این صورت برابر قانون متخلفین برخورد خواهد شد و نامبردگان به عنوان معاون و شریک جرم تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار