مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خواستار همکاری بیشتر متقاضیان ۴۰۰ واحدی مسکن مهر پاوه شد و گفت : امیدوارم آن‌ها با پرداخت سهم آورده خود مارا در اتمام به موقع این واحد‌ها کمک کنند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : درست است به دلیل تورم ایجاد شده و افزایش قیمت مصالح متقاضیان باید پول بیشتری نسبت به آنچه که در ابتدا عنوان شد پرداخت کنند، اما این راهم باید در نظر گرفت ارزش ملک آن‌ها بیشتر از چهار برابر وجهی است که پرداخت می‌کنند.

او گفت : در حالی که بیشتر متقاضیان با پرداخت ۷۰ تا ۸۰ میلیون در مجموع صاحب مسکن می‌شوند که ارزش هرکدام آن‌ها بیش از چهار برابر این مبلغ است.

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه با بیان اینکه پروژه مسکن مهر پاوه تا اواسط سال ۹۵ متقاضی نداشت و توسط بنیاد مسکن عملیات ساخت آن‌ها دنبال می‌شد، افزود: از اواسط سال ۹۸ ادامه ساخت پروژه توسط تعاونی شکل گرفته دنبال شد.

او افزود: در این مدت و با تلاش‌های صورت گرفته عملیات احداث ۱۹۲ واحد به اتمام رسید، اما متاسفانه آسانسور‌های به کار رفته درآن مورد تائید مسئولان مربوطه قرار نگرفت.

شریفی ادامه داد: تلاش می‌کنیم حداکثر ظرف مدت یک ماه آینده کار مقاوم سازی و کسب تائیدیه آسانسور پروژه ۱۹۲ واحدی را کسب و عملیات احداث ۲۳۶ واحد باقی مانده نیز تا پایان امسال و نهایتا پایان فروردین ۱۴۰۰ به اتمام برسد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.