در تعطیلات آخرهفته گذشته؛

تردد خودرو‌ها در جاده‌های استان همدان ۶ درصد افزایش یافت

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: در تعطیلات آخر هفته گذشته، نخستین بار بعد از شیوع ویروس کرونا تردد‌ها در جاده‌های استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۶ درصد افزایش یافت.

صفر صادقی راد، کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: در تعطیلات آخر هفته گذشته تا دیروز میزان تردد خودرو‌ها در جاده‌های استان ۲ میلیون و ۷۵۳ هزار مورد بود که در مقایسه با مدت مشابه پارسال که ۲ میلیون و ۵۹۰ هزار مورد بوده است، ۱۶۳ هزار مورد و ۶ درصد تردد‌ها افزایش یافت.

او افزود: در مدت یک هفته گذشته  ۳۲۲ هزار خودرو وارد استان و ۳۳۷ هزار خودرو از استان خارج شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال در این هفته ۲ میلیون و ۷۹۶ هزار تردد خودرویی در جاده‌های استان داشتیم ۱۹ درصد تردد‌های ورودی و خروجی خوردو‌ها در استان افزایش یافته است.

صادقی راد بیان کرد: محدودیت‌های ستاد ملی کرونا در تردد خودرو‌ها و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم در کاهش سفر‌های امسال تاثیر چشمگیری داشته است، اما دوباره روند افزایشی سفر‌ها را در استان شاهد هستیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان  با اشاره به اینکه ثبت تردد خودرو‌ها در استان از طریق ۷۴ دستگاه انجام می‌شود، ادامه داد: پرتردد‌ترین محور استان محور سه راهی بهار_همدان و ساعت اوج تردد این محور ۱۷ تا ۱۸ عصر بوده است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.