رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان خاتم گفت: طرح مدرسه کانون تربیتی محله با هدف کاهش فاصله بین جامعه و مدرسه در این شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، جواد میربهبودی رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان خاتم گفت: طرح مدرسه کانون تربیتی محله از جمله طرح‌های ابلاغی وزارت آموزش وپرورش در سال ١۴٠٠_١٣٩٩ است و در ١٠ درصد مدارس با رویکرد هم افزایی و به کار گیری ظرفیت اولیاء و مربیان و دیگر نهاد‌های محلی با هدف تبدیل مدرسه به کانون پیشرفت محلی اجرایی می‌شود.

او افزود: طرح تحولی مدرسه کانون تربیتی محله در محلاتی که بیشتر در معرض آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی هستند به صورت پایلوت اجرا می‌شود.

میر بهبودی کاهش فاصله بین جامعه و مدرسه، ارتباط بین یادگیری‌های مدرسه و زندگی اجتماعی، تبدیل مدرسه به کانون پیشرفت فرهنگی تربیتی محله و افزایش مشارکت عوامل بیرونی در امور آموزشی وپرورشی مدارس از اهداف این بسته تحولی است.

رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان با اشاره به درپیش بودن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر برنامه‌هایی از سوی آموزش و پرورش برگزار می‌شود برنامه‌ها در کارگروه تخصصی فرهنگیان و دانش آموزان اعلام شود و برنامه ریزی‌های لازم برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن ایام الله دهه مبارک فجر انجام شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.