فرماندار نهاوند؛

امیدآفرینی در جامعه در برنامه‌های دهه فجر مورد توجه قرار گیرد

فرماندار نهاوند گفت: با تبیین دستاورد‌های نظام و دولت در دهه مبارک فجر امیدآفرینی درجامعه محور برنامه‌ها قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مراد ناصری ,فرماندار نهاوند در جلسه ستاد ساماندهی دهه مبارک فجر شهرستان گفت:همه کارگروه‌ها و اداراتی که طرح هایی برای بهره برداری دارند، تا قبل از ۱۲بهمن برای تبیین دستاوردهای نظام و دولت در چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، با اصحاب رسانه شهرستان نشست داشته باشند.

او افزود: دهه فجر هرساله باشکوه بوده و امسال با دهه‌های گذشته متفاوت است، آخرین دهه فجر قرن و آخرین دهه فجر دولت و فرصتی برای بیان دستاوردهای نظام و دولت به مردم شریف و همیشه در صحنه است.

فرماندار بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی در دهه فجر عملکرد ادارات و مجموعه ها را به مردم گزارش دهند تا مردم در جریان خدمات قرار گیرند.

ناصری گفت: امیدآفرینی در جامعه در برنامه‌های دهه فجر مورد توجه قرار گیرد و در همه برنامه‌ها شیوه نامه های بهداشتی رعایت شود.

او اظهار داشت: برای برگزاری مراسم روز ۲۲ بهمن امسال با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و براساس دستورالعمل ها هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری مراسم منجسم‌تر، و بهتر از ۴۱سال گذشته صورت پذیرد.

فرماندار نهاوند افزود: دهه فجر امسال تقارن پیدا کرده با گرامیداشت مقام بانوی دوعالم و هفته زن که باید تمام تلاشمان برای برگزاری مراسمی در شان این بانوی بزرگ انجام دهیم.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.