سرپرست فرمانداری ایذه گفت: دهیاران پیشتاز عرصه خدمت رسانی در روستا‌ها هستند که باتوجه به محرومیت روستا‌ها کار مشقت آوری دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نشست دهیاران پیشتاز عرصه خدمت رسانی در روستا‌ها هستندنبوتی سرپرست فرمانداری ایذه با مسئولان پیرامون مسائل و مشکلات روستا‌ها و دهیاری‌ها نشست دهیاران بخش مرکزی با بخشدار مرکزی، رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی و دهیاران برگزار شد.

او در ادامه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  بیان داشت: دهیاران پیشتاز عرصه خدمت رسانی در روستا‌ها هستند که باتوجه به محرومیت روستا‌ها کار مشقت آوری دارند و دهیاران برای جبران کمبود اعتبارات دولتی باید به سمت کار‌های درآمد زا بروند.

نبوتی گفت: پیرامون مسائل و مشکلات روستا‌ها و دهیاری‌ها نشست دهیاران بخش مرکزی با بخشدار مرکزی، رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی و دهیاران جلسه ای برگزار شد.

حسن سبزعلی زاده بخشدار مرکزی ایذه ضمن اینکه پاره‌ای از مسائل و مشکلات دهیاری‌ها رو عنوان نمودند از دهیاران بخش مرکزی ایذه به عنوان توانمندترین دهیاران یاد کرد.

او بیان داشت: دهیاران علاوه بر سطح عالی تحصیلات علمی، دانش کافی در مورد قوانین دهیاری و کار‌های جهادی را دارند که در بخش انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.