فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان؛

آمریکا حتی در تجهیزات پزشکی هم از تحریم‌ها دست برنداشت

سردارفداگفت:در ایام کرونا آمریکا، ایران را تحریم کرد و هیچ امکانات و تجهیزات پزشکی به ایران نداد اما خودشان در ادامه عنوان بزرگ‌ترین دزد در بحث ماسک و تجهیزات پزشکی در مبارزه با کرونا مشکلاتی پیدا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان دیروز در آیین تکریم و معارفه فرماندهی سپاه نطنز، اظهار کرد: شهرستان نطنز در مرحله اول کرونا و همچنین حافظان سلامت و طرح غربالگری توانستند به‌عنوان اولین شهرستان با مشارکت و وحدت مردم این طرح را اجرایی کند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان افزود: برای ما ترامپ و بایدن هیچ فرقی ندارد، ما باسیاست‌های آمریکا و مجموعه دولت آمریکا مشکل‌داریم در ایام کرونا آمریکا، ایران را تحریم کرد و هیچ امکانات و تجهیزات پزشکی به ایران نداد، اما خودشان در ادامه عنوان بزرگ‌ترین دزد در بحث ماسک و تجهیزات پزشکی در مبارزه با کرونا مشکلاتی پیدا کردند.

او بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های درونی امروز شرایط ما در بحث کنترل بیماری کرونا بهتر از سایر کشورهاست، کشور‌های استعماری که به دنبال تابستان داغ و ندیدن انقلاب در ۴۰ سالگی بودند، امسال به لطف خدا و کوری چشم دشمنان چهل و دومین سال انقلاب را جشن خواهیم گرفت.

فدا ادامه داد: دشمنان به دنبال جلوگیری از صدور انقلاب و محدود کردن دامنه انقلاب در داخل مرز‌ها بودند، اما امروز صدور انقلاب و همچنین مبارزه با استکبار جهانی به برکت سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار سلیمانی و درایت و مدیریت مقام معظم رهبری در منطقه شکل تازه‌تری به خود گرفته است و امروز جبهه مقاومت امیدوار در حال مبارزه با استکبار است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: رمز پیروزی ما توسل به ظرفیت‌های داخلی وحدت، انسجام، ایستادگی و مقاومت است، ما باید در همه جوانب با بهره‌برداری از ظرفیت داخلی به موفقیت‌هایی برسیم، ما در بحث موشکی امروز به بالندگی رسیده‌ایم و این ظرفیت در همه مشاغل در کشور وجود دارد.

او اذعان کرد: ما می‌دانیم شرایط پیچیده و سختی‌های بسیار زیادی پیش روی مردم است، ما انقلاب کردیم و ۶۰ هزار مستشار آمریکایی را از کشور بیرون کردیم که روی پای خودمان بایستیم، در زمان طاغوت روزانه ۶ میلیون بشکه فروخته‌شده و ۳۰ میلیون جمعیت وجود داشت امروز ما حتی نمی‌توانیم ۶۰۰ هزار بشکه نفت بفروشیم و ۸۲ میلیون جمعیت داریم و این استقلال ثمره مقاومت و ایستادگی است.

فدا خاطرنشان کرد: حفظ این نظام امروز از اوجب واجبات است و این با مشارکت و بصیرت و آگاهی و توجه به جایگاه نظام محقق می‌شود، با وحدت، همدلی، انسجام، آگاهی و بصیرت باید انتخابات پرشور و همه‌جانبه را برگزار کنیم.

پیشرفت‌های موشکی و هوافضای سپاه، دشمنان ایران را گیج و مبهوت کرده است

رحمت‌الله فیروزی‌پور نیز در این جلسه اظهار کرد: امروز سپاه به‌عنوان یک رکن استوار انقلاب در کنار همه ارکان نظام در همه حوزه‌ها نقش بسیار مهمی رو ایفا می‌کند، سپاه به‌منظور دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام تشکیل شد و نقش‌آفرینی زیادی را درزمانی که این کشور نیروی مسلح منسجمی نداشت در برابر تجاوز آمریکا به سرکردگی یک آدم دیوانه خشن بنام صدام در مواجهه جنگ سامان‌دهی کرد.

نماینده نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی افزود: بسیج توانست در دوران دفاع مقدس با درخشش امنیت را برای کشور به ارمغان بیاورد و امروز در حوزه زمین، دریا، هوا و هوافضا به توفیقات ارزشمند و قابل‌توجهی دست پیداکرده است، پیروزی‌های مهم سپاه در صنایع هوافضای کشور و در صنایع موشکی کشور دشمنانمان را در دنیا و در حوزه خلیج‌فارس گیج و مات کرده است.

او بیان کرد: امروز بسیج و سپاه در جامعه نقش مهمی را ایفا می‌کند که نمونه آن در طول دوران پیروزی انقلاب اسلامی مباحثی همچون دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی، مقابله در برابر بلایای طبیعی و کمک به مردم در سیل و زلزله و بحث مبارزه با کرونا خوش درخشیده است.

فیروزی پور گفت: سال آینده انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی برگزار می‌شود، امیدواریم شاهد برگزاری انتخابات باشکوه و حضور همه‌جانبه مردم باشیم و به‌عنوان عضو هیئت نظارت بر انتخابات شورا‌های استان اصفهان عرض می‌کنم که خط قرمز ما در بحث تأیید صلاحیت‌ها پاسخ استعلام مراجع چهارگانه خواهد بود.

در این مراسم از سرهنگ ۲ پاسدار حسین خدامیان تقدیر و سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی‌زاده به‌عنوان فرمانده جدید سپاه نطنز منصوب شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.