‍ خروج مرغ ممنوع

سرپرست فرمانداری شهرستان همدان گفت:به منظور تنظیم بازار و تامین مرغ مصرفی مورد نیاز، خروج مرغ از شهرستان همدان ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان,محمد علی محمدی,سرپرست فرمانداری شهرستان همدان در کارگروه تنظیم بازار شهرستان همدان خواستار بررسی دقیق میزان مصرف و چگونگی توزیع کالاهای اساسی در شهرستان شد.

او با اشاره به گزارش توزیع کالاهای اساسی از سوی صنعت معدن و تجارت استان تاکید کرد : باید با تمرکز بر شبکه توزیع کالاهای اساسی و تشدید نظارت، به نحوی عمل کنیم که کالاهای اساسی به دست مصرف کنندگان واقعی برسد.

سرپرست فرمانداری شهرستان همدان افزود : به منظور تنظیم بازار و تامین مرغ مصرفی مورد نیاز، نیز خروج مرغ از شهرستان همدان ممنوع است و در این خصوص باید نظارت جدی اعمال شود.

محمدی اضافه کرد: مردم از گوناگونی و افزایش غیر قانونی قیمت کالاها گله مندند و انتظار دارند دستگاه های دولتی مسئول در امر نظارت به وظایف خود عمل کنند که خواسته به حقی است.

او خواستار ساماندهی وظعیت بساط گستران و دست فروشان با همکاری شهرداری و اتاق اصناف شد و اظهار کرد : بساط گستری و دست فروشی در همه جا متداول است اما باید فعالیت آنها در چارچوب مشخص و با توجه به همه جوانب باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان همدان از توزیع سهمیه شکر یارانه ای به صورت بسته بندی با قیمت مشخص درج شده خبر داد و افزود :  کالاهای اساسی باید ساده به دست مصرف کننده برسد و از شبکه توزیع رسمی ، برای سایر مصارف خارج نشود.

محمدی در پایان تاکید کرد با توجه به وضعیت مرغ و تخم مرغ بازرسان سازمان صمت، اتحادیه ها و ستاد صیانت در روز های آتی نظارت جدی بر بازار و نحوه توزیع و عرضه این محصولات داشته باشند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.