بهره برداری از ۲۹ طرح راهداری همزمان با دهه فجر در همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: ۲۹ طرح زیربنایی و زیرساختی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعتبار ۳۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

بهره برداری از ۲۹ طرح راهداری همزمان با دهه فجر در همدانصفر صادقی راد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان اظهار داشت: این طرح ها از محل اعتبارات ملی (سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور) و منابع استانی در ایام دهه مبارک فجر در محور‌های مواصلاتی این استان افتتاح می‌شود.

صادقی راد افزود: ایجاد پل عابر پیاده، ایمن سازی نقاط حادثه خیز، سامانه‌های ثبت تخلفات عبور و مرور، لکه گیری و روکش آسفالت، نصب جداکننده‌های نیوجرسی در محور‌های استان، نوسازی پل‌ها و افتتاح مجتمع‌های خدماتی رفاهی در استان از جمله طرح‌های قابل افتتاح این اداره در ایام دهه فجر است.

او  افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۳۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

مدیرکل راهداری استان همدان ارتقای ایمنی راه‌ها را اولویت اجرای طرح های اجرایی این اداره کل بیان کرد و یادآور شد:  وظیفه این اداره کل ارتقاء کیفیت و تأمین تردد ایمن در جاده ها است.

صادقی راد ابراز داشت: این طرح ها برای تأمین رفاه و خدمات رسانی مطلوب تر به مردم در جاده های ارتباطی اصلی و راه های روستایی استان افتتاح می شود.

او با قدردانی از همراهي، تعامل و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی در بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، تأکید کرد: امید است با مساعدت بیش از پیش بخش خصوصی در زمینه ارتقا و بهبود وضعیت زیرساخت‌های این حوزه، ایمنی سفرهای مردم در حوزه حمل و نقل جاده‌اي بيش از پيش تأمین شود.

انتهای پیام/د 

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.