مشکلات مالی جنگل کاری تل سیاه جیرفت رفع می شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان در سفر امروز به جنوب استان کرمان برای رفع مشکلات مالی جنگل کاری تل سیاه جیرفت قول مساعد داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  جعفر رودری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان در سفر امروز خود به جنوب استان از پروژه جنگل کاری تل سیاه در شهرستان جیرفت بازدید کرد.

 او با قدردانی از تلاش‌های انجام شده و اجرای موفق این پروژه برای رفع مشکلات مالی و اعتباری این پروژه قول مساعد داد.

حمزه احمدی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان  نیز در این بازدید هدف از اجرای پروژه جنگل کاری تل سیاه را کنترل فرسایش بادی و ریزگردها، افزایش سرانه پوشش گیاهی مناطق بیابانی، تولید اکسیژن، تلطیف هوا، کمک به تنوع زیستی و بازگشت گیاهان بومی منطقه به اکوسیستم بیان کرد و گفت: این مسئله، اقدامی موثر برای کنترل ریزگرد‌ها است.

او افزود: نهال‌های کشت شده از نوع کنار و کهور و سازگار با شرایط اکوسیستم منطقه است و این پروژه در مساحتی برابر با ۳۷۸ هکتار در منطقه تل سیاه شهرستان جیرفت و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در حال اجرا است.

احمدی با اعلام اینکه در صورت تامین اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی، می‌توان پروژه جنگل کاری تل سیاه را در سطح بیشتری اجرایی کرد، از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان برای همکاری لازم به منظور توسعه بیشتر این پروژه و رفع مشکلات اعتباری درخواست کمک کرد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار