شهردار تهران تشریح کرد؛

جزئیات فروش ۱۰ فقره از املاک شهرداری تهران

حناچی با اشاره به وضعیت حسابهای بین شهرداری و بانک شهر جزئیات واگذاری برخی از املاک را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران در جریان بررسی مجوز فروش ۱۰ فقره از املاک شهرداری در شورای شهر تهران، گفت:  ما چیزی خارج از بودجه را نمی فروشیم.

شهردار تهران ادامه داد : بخشی از این املاک مربوط به تامین اجتماعی است زیرا یکی از مشکلات ما با تامین اجتماعی بدهی‌های معوق شهرداری است.

وی ادامه داد: ما در گذشته این حقوق را به صورت اقساط ماهیانه می‌دادیم اما در شرایط کرونایی این کار امکان‌پذیر نیست و با توافقاتی که انجام شد و املاکی که به فروش میرسانیم، قصد کردیم تا باقیمانده آن را بدهیم و مشکلات توقیف برخی از موارد در شهرداری تهران برطرف شود.

حناچی با اشاره به املاک دیگر بیان کرد: این املاک به دلیل بدهی ما به بانک شهر است که اجازه نمی‌دهیم مبلغ آن پایین‌تر بیاید و با پرداخت آنها می‌توانیم از تسهیلات بیشتری استفاده کنیم.

وی ادامه داد: بقیه املاک هم برای کسری بودجه به مزایده گذاشته می‌شوند و برای پرداخت دیون این کار را انجام می‌دهیم تا بودجه غیر نقدی ما محقق شود.

شهردار تهران در خصوص اینکه چرا این لایحه دو فوریت است اظهار کرد: بخشی برای تحقق بودجه غیر نقد است و بخشی مربوط به تسهیلاتی است که با بانک‌ها توافق کرده‌ایم و بخشی هم برای مشکلاتی است که با تامین اجتماعی داشته‌ایم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار