گازرسانی به روستا‌های زلزله زده در دهه فجر

مدیرعامل شرکت گاز استان از گازرسانی به ۱۰۲ روستای کرمانشاه در دهه فجر امسال خبر داد که از این تعداد ۶۷ روستا در مناطق زلزله زده استان است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سیروس شهبازی با بیان اینکه دهه فجر امسال گازرسانی به ۱۰۲ روستا و ۶۸ واحد صنعتی استان به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: برای اجرای این طرح‌ها هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

او  افزود: با بهره‌برداری از گازرسانی به این روستاها، ۴۴۸۸ خانوار روستایی استان از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از طرح‌های گازرسانی که در دهه فجر بهره‌برداری می‌شود مربوط به مناطق زلزله زده استان است، عنوان کرد: از این طرح‌ها گازرسانی به ۶۷ روستا و ۲۱ واحد صنعتی مربوط به مناطق زلزله زده شامل شهرستان‌های ثلاث باباجانی، سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین است.

شهبازی تاکید کرد: افتتاح گازرسانی به روستا‌های زلزله زده، یازدهم بهمن و در مراسمی با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس در یکی از روستا‌های ثلاث باباجانی برگزار خواهد شد.

او درباره سایر طرح‌های گازرسانی در دست اجرای استان از جمله گازرسانی به سه شهر مهم نوسود، ریجاب و ازگله، یادآور شد: افتتاح گازرسانی به این شهر‌ها به دهه فجر امسال نمی‌رسد و به احتمال زیاد بهره‌برداری از این طرح‌های گازرسانی در سال آینده خواهد بود.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، هم کنون با وجود نزدیک به ۶۱۵ هزار مشترک گاز در سراسر استان کرمانشاه پوشش گاز در جمعیت شهری و روستایی کرمانشاه نزدیک به ۹۵ درصد است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار