معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام خبر داد؛

بازگشت ۱۹ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید در ایلام

ولی باج از بازگشت ۱۹ واحد تولیدی راکد از ابتدای امسال تاکنون به چرخه تولید خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ ولی باج معاون امور صنایع سازمان صمت ایلام ضمن تأکید بر تداوم پیگیری برنامه‌ها و تکالیف ابلاغی وزارت صمت در خصوص بازگردانی واحد‌های غیرفعال و راکد به چرخه تولید، گفت: در سال جهش تولید بازگردانی ۲۵ واحد غیر فعال به چرخه تولید و فعالیت، جزء مهمترین برنامه‌های وزارت صمت برای استان بوده است و با پیگیری‌های به عمل آمده تاکنون آغاز به کار مجدد ۱۹ واحد صنعتی محقق شده است.

او با قدردانی از تلاش سایر دستگاه‌های متولی در تحقق این امر، افزود: در تلاشیم با حمایت و مساعدت قوه قضائیه، دستگاه‌های نظارتی و سایر دستگاه‌های اجرایی تا پایان امسال تمامی ۲۵ واحد تعیین شده به چرخه تولید بازگردند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام با بیان اینکه احصاء مشکلات واحد‌های صنعتی به صورت مستمر در قالب جلسات هفتگی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با جدیت دنبال می‌شود، تصریح کرد: به منظور کمک به بازگشت به تولید، تسهیلات مورد نیاز واحد‌ها در قالب تسهیلات تبصره ۱۸ و رونق تولید به واحد‌های تولیدی تخصیص یافته است و درجذب تسهیلات عملکرد موفقی داشته ایم.

او با تأکید برنامه ریزی در جهت رفع موانع تولید، ادامه داد: در تحقق تداوم فعالیت واحد‌های تعطیل تمامی اعضاء کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید وهمچنین اقتصاد مقاومتی و اقتصادمقاومتی قوه قضائیه کمک حال واحد‌های صنعتی بوده اند.

باج ضمن اعلام آمادگی سازمان صمت استان در پیگیری رفع مشکلات تولید ازمدیران واحد‌های راکد و تملیک شده دعوت کرد به منظور راه اندازی مجدد واحد‌های تولیدی به این سازمان مراجعه نمایند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.