نشست شورای معاونین دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران برگزار شد

جلسه شورای معاونان دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران با حضور رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه شورای معاونان دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران با حضور یحیی جعفری رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران برگزار شد.
محمد ملایی، معاون قضایی و اجرایی رئیس کل محاکم تهران در این نشست به ارائه گزارشی از عملکرد محاکم تهران در سال جاری و نتایج بازرسی‌های انجام شده از مجتمع‌های قضایی تهران پرداخت و با بیان ایرادات و نقاط قوت و ضعف، راهکار‌های کاربردی ارائه کرد.
در ادامه سرپرستان مجتمع‌های قضایی تهران با بیان دیدگاه ها، نظرات و اهم اقدامات و فعالیت‌های قضایی و اجرایی صورت گرفته در مجموعه قضایی و اداری تحت مدیریت خود پرداختند.
در این جلسه، معاونان قضایی ستادی رئیس کل محاکم تهران نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه معاونت‌های ستادی یاد شده، با اشاره به باید‌ها و نباید‌ها به انتظارات خود از سرپرستان مجتمع‌های قضایی تهران در راستای رسیدن به اهداف و سیاست‌های قضایی قوه قضاییه اشاره کردند.
بعد از ارائه گزارش عملکرد و بررسی نقاط قوت و ضعف توسط معاونان قضایی ستادی و سرپرستان مجتمع‌های قضایی، یحیی جعفری رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران ضمن جمع بندی مطالب ارائه شده در جلسه به ارائه نکات مهم و راهبردی در جهت بهبود کیفیت عملکرد و اجرای سیاست‌های راهبردی قوه قضاییه، دادگستری کل استان تهران و محاکم شهر تهران در چهارچوب سند تحول قضایی پرداختند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار