هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر والیبال؛

پیروزی هورسان و شهداب مقابل حریفان

تیم‌های والیبال هورسان و شهداب مقابل آذرباتری و شهرداری قزوین به پیروزی دست یافتند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته بیست‌وچهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (یکشنبه) با شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری می‌شود.

در نخستین مسابقه امروز و در خانه والیبال تهران ۲ تیم شهداب یزد و آذرباتری ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که شهدابی‌ها سه بر یک به پیروزی رسیدند و شانزدهمین برد خود را جشن گرفتند.

نماینده دوم ارومیه در لیگ برتر والیبال ایران که قبلا امیدش را برای صعود به مرحله پلی‌آف از دست داده است، در ست سوم این مسابقه ۲۷ بر ۲۵ به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم با امتیاز‌های ۳۱ بر ۲۹، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۳ مغلوب شهداب یزد شد تا بیستمین شکست فصل خود را تجربه کند و با دو برد و شش امتیاز در انتهای جدول باقی بماند.

سلیم چپرلی بازیکن شهداب یزد در این مسابقه با کسب ۲۱ پوئن، امتیازآورترین بازیکن شد و در تیم آذرباتری ارومیه محمد بربست با کسب ۲۰ امتیاز، بهترین این تیم بود.

اصغر میرزایی و مسعود ذوقی داوران اول و دوم این مسابقه بودند که به مدت دو ساعت و ۱۹ دقیقه طول کشید. نظارت بر این دیدار نیز برعهده محمد ابراهیم‌زاده و علی یاوری به عنوان ناظران فنی و داوری بود.

در ست دوم این مسابقه محمد بربست از تیم آذرباتری و رضا عابدینی از شهداب یزد از داور نخست مسابقه کارت قرمز دریافت کردند.

در دیگر مسابقه همزمان و در سالن فدراسیون تیم شهرداری قزوین میزبان هورسان رامسر بود که این مسابقه سه بر صفر به سود نماینده رامسر پایان یافت.

هورسانی‌ها با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۹ بر ۲۷ هشتمین برد خود را به دست آوردند و با یک پله صعود در جدول، به صورت موقت در رتبه هشتم قرار گرفتند.

شهرداری قزوین نیز با پذیرش این شکست، پانزدهمین ناکامی فصل خود را تجربه کرد تا با پنج برد و ۱۴ امتیاز همچنان در جایگاه دوازدهم جدول باقی بماند.

جواد حسین‌آبادی بازیکن شهرداری قزوین در این مسابقه با کسب ۱۸ پوئن، امتیازآورترین بازیکن شد و در تیم هورسان رامسر برونو تیاگو با کسب ۱۵ امتیاز، بهترین این تیم بود.

محمدرضا درفش کاویان، اسماعیل رزقی، احمد دامغانی‌نژاد و بهرام سلیمانی به ترتیب داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری این مسابقه بودند که به مدت ۹۴ دقیقه طول کشید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار