رونمایی از پوستر نخستین جشنواره و مسابقه طراحی لباس و احیای لباس اقوام خوزستان در آبادان

امروز مراسم رونمایی از پوستر نخستین جشنواره و مسابقه طراحی لباس و احیای لباس اقوام خوزستان در محل موسسه طراحان لباس نقش تن پوش اروند برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،قدرت الله طمیمیان معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در آیین رونمایی از پوستر نخستین جشنواره و مسابقه طراحی لباس و احیای لباس اقوام خوزستان گفت: با توجه به وظیفه و بضاعتی که سازمان منطقه آزاد اروند در بخش فرهنگ و هنر به عهده ما گذاشته است سعی خواهیم کرد با تمام توان در کنار هنرمندان و این جشنواره مهم و تاثیرگذار باشیم.

او افزود: هنرمندان مد و لباس منطقه آزاد اروند با تمام توان خود پای کار باشند تا نخستین جشنواره را با پویایی کامل برای رخداد های آتی مهیا کرده تا نخستین جشنواره و مسابقه طراحی لباس و احیای لباس اقوام استان خوزستان شروعی برای گام های بهتر و عملی تر باشد.

طمیمیان ابراز امیدواری کرد:  بتوانیم در جشنواره های بعدی به دور از بیماری کرونا  و در فضای حقیقی  جشنواره ها را برگزار کنیم.

او به اهداف جشنواره اشاره کرد و افزود: این جشنواره با هدف نگاه به خلاقیت های پوششی بومی و منطقه و تنوع لباس های آن بصورت هدفمند و با در نظر گرفتن  جغرافیای محیطی برگزار می گردد .

علیرضا بازفت ،معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری آبادان نیزگفت: همکاری ادارات فرهنگی در کنار هم می تواند تاثیرات مثبتی در سطح شهر ایجاد نماید و اگر در برنامه های عمومی بتوانیم برنامه مدونی با همکاری یکدیگر داشته باشیم برنامه ها هدفمندتر انجام خواهند شد.

مهرداد صیادی سامانی دبیر نخستین جشنواره و مسابقه طراحی لباس و احیای لباس اقوام استان خوزستان نیزگزارشی از روند برگزاری جشنواره ، اهداف و برنامه های جشنواره عنوان کرد و گفت: متاسفانه به دلیل همه گیری بیماری کرونا مجبور هستیم این جشنواره را با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی و برای مخاطبان این هنر به صورت مجازی برگزار نماییم که امیدواریم در سال های آتی این مشکل برطرف شود .

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.