کابینه امارات راه‌اندازی سفارت در تل‌آویو را تأیید کرد

درپی عادی‌سازی روابط بین برخی کشور‌های عربی با رژیم اشغالگر صهیونیستی، امارات قصد دارد سفارت خود در تل‌آویو را راه‌اندازی کند.

به گزارش گروه بین الملل باشکاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، رسانه‌های دولتی امارات از تصویب شدن راه‌اندازی سفارت در تل‌آویو از سوی کابینه این کشور در روز یکشنبه خبر دادند.

به گزارش رویترز، عادی‌سازی روابط بین امارات و اسرائیل در ماه آگوست اتفاق افتاد که عمدتا انعقاد آن به‌دلیل ترس مشترک از ایران بود.

همچنین بر اساس گزارش‌های آماری از نیمه سپتامبر تاکنون حدود ۶۶ هزار گردشگر صهیونیست از پیشنهادهای ویژه پرواز‌ها و هتل‌های دبی استفاده و به امارات سفر کردند و با ورود نخستین گروه از گردشگران، هتلداران خیلی زود اصطلاح گردشگران وقیح را از نزدیک درک کردند. رفتارهای گردشگران صهیونیست که پس از عادی شدن روابط بدون ویزا به امارات سفر می‌کنند خشم مردم را برانگیخته است.

تشکیلات خودگردان فلسطین نیز که از سازش کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی خشمگین است و آن را خیانتی آشکار علیه خود می‌داند در شکایت رسمی به سازمان ملل اقدام ابوظبی در مراوده تجاری با شهرک نشینان صهیونیست را مصداق نقض قوانین بین المللی اعلام کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار