سرمربی سپاهان اصفهان:

فردا بازی سختی برابر صنعت نفت در پیش داریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:فردا بازی سختی برابر صنعت نفت در پیش داریم زیرا حریف با توجه به عناصر تهاجمی خود در خانه فقط به برد فکر می‌کند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان امروز در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و سپاهان اصفهان گفت: بازی سختی در پیش داریم زیرا حریف با توجه به عناصر تهاجمی خود در خانه فقط به برد فکر می‌کند.

او افزود: تیم صنعت‌نفت با داشتن بازیکنان با کیفیت در خط حمله بسیار خطرناک است و باید مراقب آنها بود و فردا با تیمی مقابله خواهیم کرد که در فصل جاری لیگ برتر فراتر از انتظار ظاهر شده و شخصیت قابل قبولی دارد.

نویدکیا به شکست دیروز تیم فوتبال استقلال تهران در مقابله سایپا و موقعیت خاص جدول رده‌بندی لیگ برتر برای ۲ تیم سپاهان و صنعت‌نفت آبادان اشاره کرد و گفت: شکست استقلال فرصت مناسبی برای سپاهان و صنعت‌نفت آبادان است تا در صورت پیروزی به تنهایی به صدر جدول صعود کنند.

او افزود: برای دیدار با صنعت‌نفت تمامی بازیکنان را در اختیار داریم هر چند سروش رفیعی کمی از ناحیه زانو احساس ناخوشایندی دارد ولی تمرین دیروز و امروز خوب ظاهر شد و فردا در خصوص حضور یافتن وی در ترکیب تیم تصمیم گیری خواهد شد.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان عصر روز دوشنبه ۶ بهمن از هفته دوازدهم لیگ برتر جام خلیج فارس در ورزشگاه تختی آبادان میهمان صنعت‌نفت است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.