بهره برداری از ۴۵ پروژه و طرح ثلاث باباجانی در دهه فجر

فرماندار ثلاث‌باباجانی گفت : ۴۵ پروژه و طرح عمرانی، آموزشی، کشاورزی و اشتغال‌زایی با ۷۰ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان اعتبار در این شهرستان دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، یدالله شکری فرماندار ثلاث‌باباجانی گفت : مهم‌ترین طرح‌ها شامل مجتمع رفاهی، ساخت مدارس، احداث باغات، کارگاه بتن، شبکه انتقال برق به طول ۱۲ کیلومتر، گازرسانی به ۱۰ روستا و آسفالت معابر خواهد بود.

او گفت : در آستانه فرارسیدن ایام گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، قیام ملت بزرگ ایران علیه رژیم ستمشاهی و استقرار حکومت عدل الهی قرار داریم.

او افزود: ۴۲ سال پیش ملت ایران با رهبری حضرت امام خمینی (ره) از زیر یوغ استکبار جهانی آزاد تا بتوانیم در سایه اسلام ناب محمدی حکومتی نه وابسته به شرق و نه غرب بلکه مستقل از همه پلیدی‌ها داشته باشیم که خداوند رحمان کمک کرد مردم با تقدیم شهدا و فرزندانشان این انقلاب را به پیروزی رساندند.

شکری افزود: ۴۲ سال همه ناملایماتی ها، جنگ، تحریم و ترور را برما تحمیل کردند و با رهبری مقام معظم رهبری مدظله العالی و حمایت و پشتیبانی مردم مسیر راه خود را ادامه داده و هم اکنون با اعمال شدیدترین تحریم‌ها حتی تحریم‌های غذایی و دارویی توانستیم روی پای خود بایستیم و این ایستادگی مردم ستونی و قابل تقدیر و شایسته خدمتگزاری است.

او گفت: دولت با شجاعت تمام توانسته باوجود محاصره اقتصادی، تحریم‌ها و بیماری کرونا ضمن تداوم راه و مسیر امام و شهدا خدمات خوبی را ارائه کند که هرهفته شاهد افتتاح پروژه‌ها و طرح‌های بزرگی در کشور هستیم که این نشان استقلال، خودباوری و استفاده از ظرفیت‌های کشور در راستای منویات حمایت گرانه مقام معظم رهبری است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار