رنگ لباس تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس مشخص شد

در نشست هماهنگی پیش از دیدار امروز آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران،رنگ لباس دو تیم‌ مشخص شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در نشست هماهنگی پیش از دیدار امروز دو تیم لیگ برتری  آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران، مقرر شد، نماینده استان مرکزی در این دیدار سفید پوش باشد و نماینده استان تهران هم لباس قرمز برتن کنند.

همچنین مقرر شد دروازه‌بان آلومینیوم اراک مشکی بپوشد و دروازه بان سرخپوشان پایتخت هم سبز پوش باشد.

در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال و از هفته دوازدهم امروز ششم بهمن ماه تیم آلومینیوم اراک از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف پرسپولیس می‌رود.

نماینده فوتبال استان مرکزی در حال حاضر از ۱۱ بازی فصل جدید لیگ برتر ۲ برد ۶ تساوی و ۳ باخت را تجربه کرده و هم اکنون با ۱۲ امتیاز در ردیف ۱۳ جدول لیگ قرار دارد و با این وضعیت قرار است در یک دیدار مهم روبروی پرسپولیس صف آرایی کند.

تیم قرمز پوش پایتخت هم که تا کنون ۹ بازی انجام داده ۳ برد و ۶ تساوی را در کارنامه اش اندوخته و با ۱۵ امتیاز برای مسابقه با آلومینیوم سازی آماده شده است.

از حواشی قبل از این بازی اینکه ربیع‌خواه بازیکن سابق پرسپولیس و هافبک مصدوم کنونی آلومینیوم که به دلیل آسیب دیدگی نمی‌تواند آلومینیوم را یاری کند، برای بالا بردن روحیه تیم به اراک سفر کرده و در محل تمرینات تیم حاضر شده است.

ربیع‌خواه که پس از حضور سه ساله در پرسپولیس از این تیم جدا شد و به آلومینیوم اراک آمد،  تیم اراکی را در ۵ مسابقه یاری کرد، اما پس از بازی پنجم مصدوم و خانه‌نشین شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.