رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

مراقب تحریف و اغراق در بحث دفاع مقدس باشیم

سرلشکر باقری گفت: دفاع مقدس مسئله مهم و تاریخی ملت ایران است که نباید مورد تحریف، اغراق، فریب، دروغ و تخلفاتی از این دست قرار بگیرد.

مراقب تحریف دفاع مقدس باشیمبه  گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز دوشنبه ۶ بهمن ماه در حاشیه نهمین جلسه هیات امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع که در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد؛ در جمع خبرنگاران گفت: این جلسه هیات امنا در چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس برگزار شد و گزارشی داشت از پیشرفت برنامه هایی که برای چهلمین سالگرد پیش بینی شده بود؛ این برنامه ها به فضل خدا پیشرفت های بسیاری را نسبت به آنچه پیش بینی کرده بودیم داشت.

وی ادامه داد: اوج و قله این برنامه ها در هفته دفاع مقدس از طریق ارتباط تصویری مقام معظم رهبری با پیشکسوتان دفاع مقدس در سراسر کشور بود. شبکه های سیما هم این برنامه را پوشش دادند و همه از آن بهره مند شدند. سایر برنامه ها هم هفته به هفته در حال پیشرفت هستند و گزارشی در این جلسه ارائه شد که مورد توجه قرار گرفت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: در جلسه هیئت امنا درباره آیین نامه نحوه مقابله با مسئله تحریف و تخلفات در حوزه دفاع مقدس به شکل مفصل بحث شد. مسئله تحریف در دفاع مقدس از جمله موضوعاتی است که دائما و مکررا مورد تذکر مقام معظم رهبری قرار دارد و حقیقتا هم موضوع مهمی است. دفاع مقدس، مسئله مهم و تاریخی ملت ایران بوده و هست و آنچه اهمیت دارد این است که مراقب باشیم این موضوع مورد تحریف، اغراق، فریب، دروغ و تخلفاتی از این دست قرار نگیرد. این آیین نامه مورد بحث و بررسی قرار گرفت، اصلاحاتی را اعضا مد نظر داشتند که هیاتی شامل شورای هماهنگی هیات امنا و تعدادی از اعضای شورا، نماینده قوه قضائیه و تعدادی از حقوق‌دانان تعیین شدند که این آیین نامه را دوباره بررسی کنند که با تأیید جمع مذکور و تصویب رئیس هیات امنا این آیین نامه ابلاغ و اجرایی خواهد شد.

سرلشکر باقری در پایان گفت: مصوبه دیگر مربوط به گزارش عملکرد بنیاد حفظ آثار و همچنین برنامه و بودجه پیشنهادی بنیاد برای سال ١۴٠٠  بود که آن هم با تذکرات و اصلاحیه‌هایی که به خصوص در فضای مجازی بود توسط اعضا ارائه شد  و مورد عنایت دوستان قرار گرفت و به تصویب رسید که با اجرای آن در مسیر ارتقای کار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس حرکت های بهتری را در سال آینده شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار