بازیگر نقش شهید اصغر وصالی در «روز‌های ابدی» کیست؟

سریال روزهای ابدی با محوریت زندگی شهید اصغر وصالی در مرحله ساخت است که بازیگر «بیست و یک روز بعد» آن را بازی می کند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، «محمدرضا حسن‌زاده» از بازیگران تئاتر که پیش‌تر در فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» ایفای نقش کرده بود، نقش شهید اصغر وصالی را در سریال «روز‌های ابدی» عهده‌دار است.

حسن‌زاده درباره نحوه حضورش در سریال گفت: توسط یکی از دوستانم به برنامه‌ریز پروژه معرفی شدم و به‌خاطر شباهتم به شهید اصغر وصالی بعد از تست‌های اولیه انتخاب شدم.

حسن زاده درباره چگونگی نزدیک شدن به نقش توضیح داد: نزدیک شدن به چنین نقش‌هایی که معمولا اطلاعات جامع و کاملی از آن‌ها در دسترس نیست، کار دشواری است، اما بعد از جلساتی که با آقای شمقدری داشتیم و بررسی اندک تصاویری که از شهید در فضای مجازی موجود است به جمع بندی رسیدیم و اتفاقات پشت سر هم شکل گرفت.

وی درباره خصوصیات بارز شهید وصالی گفت: یکی از بارزترین صفاتی که ایشان داشتند شجاعت، جسارت و قدرت مدیریت در بحران بوده است. تقریبا در هر منبعی به شجاعت شهید توجه ویژه‌ای شده بود و به نظرم لقب «اصغر پررو» که توسط همرزمان و هم‌دوره‌ای‌های ایشان به او نسبت داده شده بود گویای میزان شجاعت شهید است.

حسن‌زاده درباره ایفای نقش این شهید توسط بابک حمیدیان در فیلم سینمایی «چ» و تاثیر بازی او بر ایفای نقشش در سریال گفت: از سختی‌های پذیرش نقشی که قبلا توسط بازیگر دیگری اجرا شده می‌توانم به این نکته اشاره کنم که مخاطب بعد از دیدن چنین اتفاقی تا حدودی نسبت به شخصیت شناخت پیدا می‌کند و بعد از دیدن همان نقش از یک بازیگر جدید ناخودآگاه به مقایسه این دو بازیگر و چگونگی اجرای این نقش توسط هر دوی آن‌ها می‌پردازد و این موضوع کار را برای من که دومین نفر بودم سخت می‌کرد؛ اما تمام تلاشم را کردم که بتوانم با اجرای درست، نظر کارگردان را جلب کنم. امیدوارم بیننده کار را دنبال کند و بپسندد.

بازیگر «روز‌های ابدی» درباره لزوم ساخت آثار تاریخ انقلاب در شرایط امروز گفت: به نظرم نیاز ضروری امروز ما پرداختن به همین وقایع است چرا که در شرایط فعلی، جامعه نیاز به همبستگی، هم‌فکری و شناخت مسیر درست دارد. فکر می‌کنم با نگاه به گذشته و آموختن از وقایعی که تاثیر زیادی بر زندگی ما داشتند می‌توان از موانعی که امروز در مسیر ماست، به سادگی گذر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار