شمسایی: بعد از کار در معدن، شغل مربیگری سخت‌ترین کار دنیا است/ کار اشتباهی نکردم که بخواهم عذرخواهی کنم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در مورد ویدویی که از او در فضای مجازی منتشر شده است توضیحاتی بیان کرد.

وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد این تیم در رقابت‌های نیم فصل اول لیگ برتر اظهار داشت: اگر بخواهم بگویم که از عملکرد تیممان در نیم فصل اول راضی بودم، کاملا گزافه گفته ام. گیتی پسند هنوز به آن فاکتور‌های که مد نظر من و خود بازیکنان است نرسیده و خاصیت فوتسال همین است. در تیم ما بازیکنان بسیار بزرگ و با تجربه‌ای وجود دارند و علاوه بر این مجموعه باشگاه گیتی پسند به خصوص مدیریت این باشگاه فوق العاده قدرتمند کار کرده است. به هر حال تیم ما پله پله جلو می‌رود و من اصلا از شرایط تیم نگران نیستم و مطمئن هستم که گیتی پسند در نیم فصل دوم قطعا به شرایط آرمانی خواهد رسید.

مس سونگون و سن ایچ ساوه شانس بیشتری برای قهرمانی دارند

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند درباره دیگر تیم‌های لیگ برتری بیان داشت: به نظر من تیم‌های مس سونگون و سن ایچ ساوه در این چند سال اخیر همیشه جزو تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی بوده اند و به همین دلیل از شرایط بسیار خوبی برخوردار هستند. بقیه تیم‌ها هم دچار فراز و نشیب‌های زیادی هستند و همان طور که گفتم تیم‌های مس سونگون و سن ایچ ساوه نسبت به دیگران شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی دارند. تیم‌های مقاومت البرز و کراپ الوند هم امسال موفق شدند خیلی خوب کار کنند و قطعا در مرحله دوم عملکرد بهتری خواهند داشت.


بیشتر بخوانید


تیممان آنقدر بازیکن بزرگ دارد که نیازی به خرید جدید نداریم

شمسایی درباره برنامه‌های گیتی پسند برای حضور در مسابقات نیم فصل دوم و اینکه آیا بازیکن جدیدی جذب خواهند کرد یا خیر عنوان کرد: من قبل از این هر طوری حساب کردم دیدم در تیممان آنقدر بازیکن خوب و بزرگ وجود دارد که نیازی به جذب بازیکن جدید نداریم. تنها مشکل ما طولانی شدن زمان بازی‌های لیگ بود که باعث شد چند نفر از بازیکنانمان مصدوم شوند. من اصلا دنبال توجیه کردن نیستم، اما طبق برنامه‌ای که سازمان لیگ اول فصل اعلام کرد ما تمریناتمان را شروع کردیم، ولی به خاطر شیوع ویروس کرونا مسابقات به تعویق افتاد و به خاطر طولانی شدن تمرینات مصدومان زیادی دادیم. به هر حال بازیکنانم کم کم در حال بهتر شدن هستند و من همیشه به آن‌ها می‌گویم طوری بازی کنید که وقتی از زمین مسابقه خارج شدید وجدانتان راحت باشد حتی اگر تیم ببازد.

بعد از کار در معدن، شغل مربیگری سخت‌ترین کار دنیا است

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان همچنین درباره پیروزی این تیم در برابر شهید منصوری قرچک در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر گفت: اگر بخواهند در دنیا ۲ تا شغل سخت را نام ببرند به نظر من بعد از کار در معدن، کار مربیگری است و آن هم به خاطر فشار بیش از اندازه‌ای است که بر دوش مربیان قرار دارد. به هر حال تیم ما بعد از باخت بدی که هفته گذشته برابر مقاومت البرز کسب کرد، تیم دچار یک شوک بسیار عجیب و غریبی شد و ما بعد از آن باید بازیکنانمان را برای بازی با شهید منصوری آماده می‌کردیم که آن هم جزو مدعیان صعود از این گروه است. بازیکنانم دیروز بسیار مصمم بودند که هر طوری شده شهید منصوری را شکست دهند. شهید منصوری از بازیکنان و مربی بسیار با تجربه‌ای برخوردار است و خدا را شکر موفق شدیم این تیم را در یک بازی بسیار سخت شکست دهیم.

نقاط ضعفمان را قطعا برطرف خواهیم کرد

شمسایی ادامه داد: در بازی دیروز همانند دیدار‌های قبل موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. هر چند من همیشه به بازیکنانم گفته ام موقعیتی که گل نشد فدای سرتان اشکالی ندارد. این مسیری است که ادامه دارد و تیم باید به آرامش کامل برسد. تمام فکر و ذهن ما این است که در مرحله دوم بتوانیم آن چیز‌هایی که مد نظرمان قرار دارد را به خوبی پیاده کنیم و در تعطیلات نیم فصل قطعا نقاط ضعفمان را برطرف خواهیم کرد.

کار اشتباهی نکردم که بخواهم عذرخواهی کنم

فیلمی از سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در فضای مجازی بیرون آمد که در آنجا شمسایی برای خرید ملک در خارج از ایران تبلیغ می‌کند و به مردم پیشنهاد می‌دهد که در دبی به خرید ملک رجوع کنند. در همین رابطه شمسایی گفت: این مسئله مربوط به یک مجموعه مالی می‌شود که ما در یک دوره‌ای از آن‌ها پول گرفتیم و نمی‌دانم چرا این موضوع آنقدر بزرگ شده است. خیلی از آدم‌های بزرگ هنری و ورزشی که قبل از من بودند در این کار دست داشتند و من هم به تأسی از آن‌ها این کار را انجام دادم. این فیلم با هماهنگی یکی از دوستانم بود و فکر نمی‌کنم من در آن فیلم حرف غیر اخلاقی زده باشم که بخواهم از آن عذرخواهی کنم.


بیشتر بخوانید


اماراتی‌ها به کسی روادید اقامت نمی‌دهند

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال تصریح کرد: شما وقتی فیلم من را ببینید متوجه خواهید شد که من در آنجا گفتم که فوتسالیست‌ها آدم ریز بینی هستند و اگر بخواهند ملکی یا چیزی خریداری کنند ابتدا درباره آن تحقیق می‌کنند. به هر حال الان شرایط طوری شده که نه می‌توانید در امارات چیزی بخرید و حتی روادید اقامت هم نمی‌دهد. در اصل ضرر کننده آن ملک کسی است که پول تبلیغ را به ما داده است (با خنده).  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار