انتخاب یزد به عنوان پایتخت صحیفه سجادیه ایران

با معرفی استان یزد به عنوان پایتخت صحیفه سجادیه ایران، برنامه‌های تخصصی در حوزه معرفی هرچه بیشتر صحیفه سجادیه در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، با معرفی رسمی استان یزد به عنوان پایتخت صحیفه سجادیه، برنامه‌های تخصصی در حوزه معرفی هرچه بیشتر این زبور آل محمد(ص) در یزد برگزار می‌شود.

مراسم طرح ملی یزد پایتخت صحیفه سجادیه ایران با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی، استاندار یزد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهردار یزد برگزار شد.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم اظهار داشت: صحیفه سجادیه گنجینه معرفت و معنویت و سرچشمه بخش بزرگی از فرهنگ ناب دینی در قرائت ائمه هدی علیهم السلام از اسلام راستین و رحمانی است.

فقهی زاده تصریح کرد: در صحیفه سجادیه اخلاق، تهذیب نفس، تربیت جان و عشق به خداوندگار عالم و همنوعان جایگاه والایی دارد و دریغ است که این کتاب پرگوهر و سراسر نور همچنان ناشناخته بماند و معارف آن مستور باشد.

او خاطرنشان کرد: با توجه به مهجوریت صحیفه سجادیه و ضرورت و اشتیاق گروه‌هایی از شیفتگان به طراحی طرح ملی در این خصوص، یزد به عنوان پایتخت صیحفه سجادیه ایران انتخاب شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار