سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی:

اعصاب بازیکنان ما از وقت‌کشی حریف خرد شد/ برای بازی با پرسپولیس تغییرات زیادی خواهیم داشت

اخباری، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی پس از شکست یک بر صفر مقابل فولاد خوزستان توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سعید اخباری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی پس از شکست یک بر صفر مقابل فولاد خوزستان، اظهار کرد: این برد را به فولاد تبریک می‌گویم و از هواداران ماشین سازی عذرخواهی می‌کنم؛ زیرا بازی را خوب شروع نکردیم و یگ گل زودهنگام دریافت کردیم. به هر دری زدیم، اما به در بسته خوردیم. امیدواریم قبل از بازی با پرسپولیس به خوبی ریکاوری را انجام دهیم.

او در خصوص اعتراض‌های زیاد نیمکت فولاد به تیم داوری عنوان کرد: مربیان فولاد از بازیکنان قدیمی تیم ملی هستند و همه از افراد بزرگ این رشته بوده اند. کاملا داور با این اعتراض ها تحت تاثیر قرار می‌گیرد. دروازه بان حریف مکررا روی زمین افتاده بود. ما شب گذشته قصد داشتیم به انتخاب سیدعلی اعتراض کنیم؛ اما من اجازه ندادم.

سرمربی ماشین سازی در ادامه بیان کرد: حرفی نداریم، بازی را باختیم. زمان خوبی نیست علیه داور حرف بزنیم. فولاد یک سرمربی خوب و باهوش دارد. این تیم پر از بازیکن با تجربه است. این تیم ۳ بازیکن خارجی دارد و نیازی به اعتراض نیست. به قدری توانمند هستند که نیاز نباشد داور را تحت تاثیر قرار دهند. نکونام کمتر اعتراض می‌کند، اما سایر نیمکت نشینان فولاد خیلی اعتراض کردند. اعصاب بازیکنان ما از وقت کشی حریف خرد شد. بعضی از بازیکنان ما خوب نبودند. برای بازی با پرسپولیس تغییرات زیادی خواهیم داشت.

اخباری درباره تقویت ماشین سازی در فصل نقل و انتقالات، گفت: ما ۳ بازی تا پایان نیم فصل داریم. امروز هم بدشانسی داشتیم. از خودگذشتگی بازیکنان ما کم بود. سعی می‌کنیم این مشکل را برطرف کنیم. روز شنبه با پرسپولیس بازی داریم و زمان کمی برای ریکاوری خواهیم داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار