استفاده از پتانسیل‌های زنان در جامعه

بخشدار بستان گفت: زن جایگاه و ارزش والایی دارد و باید سعی شود از پتانسیل و توانمندی‌های آن‌ها در تمامی زمینه‌ها استفاده کنیم.

احمد هاشمی زاده بخشدار بستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: جایگاه زن ارزش والایی دارد و باید سعی کنیم از پتانسیل و توانمندی‌های آن‌ها در تمامی زمینه‌ها استفاده کنیم و امروز در کشور و شهر ما بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی بسیار فعال هستند.

او بیان داشت: زندگی حضرت فاطمه (س) سراسر نکته و درس برای همه مردم به ویژه زنان است و فرهنگ فاطمی باید در جامعه زنان تبیین شود تا زنان امروز و نسل آینده زندگی خود را بر پایه همین فرهنگ برنامه ریزی کنند.

هاشمی تصریح کرد: با هدف پیگیری امورات زنان و جوانان و ارتباط فعال و ارج نهادن به جایگاه زن، در جامعه، زینب موسوی به عنوان مشاور و مسئول امور بانوان و خانواده بخشداری بستان منصوب شد.

بخشدار بستان ادامه داد: با هدف پیگیری امورات شهری و عمرانی و اجتماعی، عبدالحسین اختری به عنوان مشاور اجتماعی و عمرانی بخشداری بستان منصوب شد و توانایی‌های او می‌توانند به مسائل عمرانی و اجتماعی این شهر کمک کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار