مسکو: روسیه با شفافیت تمام در لیبی رفتار می‌کند

معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد کشورش با شفافیت تمام در لیبی رفتار می‌کند و با همه گروه‌های این کشور در تماس است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک عربی، «میخائیل بوگدانف» معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز به خبرنگاران گفت: «با همه چه در غرب و شرق لیبی از جمله دولت وفاق ملی، پارلمان، ارتش ملی لیبی، نیرو‌های دیگر و طرفداران رژیم سابق ارتباط داریم از این رو ما در ارتباطات و تماس‌های خود با طرف‌های لیبیایی با شفافیت تمام عمل می‌کنیم».

چندی پیش، بوگدانف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور خاورمیانه و کشور‌های آفریقا با «فتح الله حسین عبدالکریم» عضو پارلمان لیبی برخی از مسائل مربوط به این کشور را بررسی کرد.

پایگاه وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: بوگدانف، فتح الله حسین عبدالکریم عضو پارلمان لیبی را به حضور پذیرفت و با او درباره شماری از مسائل مربوط به این کشور گفت‌وگو کرد.

این پایگاه افزود: در چارچوب مذاکرت مفصل درباره برخی از مسائل مربوط به اوضاع لیبی بحث و تبادل نظر شد. در این دیدار همچنین به مأموریت هماهنگی مؤثر تلاش‌ها به منظور تقویت و پیشبرد گفت‌وگوی پایدار بین لیبیایی‌ها با مشارکت همه نیرو‌های سیاسی تاثیرگذار در این کشور بر اساس قطعنامه ۲۵۱۰ شورای امنیت اشاره شد. دو طرف همچنین راه‌های برقراری روابط روسیه و لیبی را بررسی کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار