بررسی آخرین وضعیت احداث مجتمع اداری شهرستان اسکو

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی  با اشاره به اینکه باید روابط دوسویه مردم و دولت در معماری و احداث مجتمع‌های اداری مورد توجه قرار گیرد گفت:استاندارد‌ها و تجارب ایران و دنیا در مورد تمرکز کلیه ادارات در یک نقطه باید بررسی و مطالعه شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،جواد رحمتی  معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی   با اشاره به اینکه باید در معماری و شهرسازی نیاز‌های روز مردم هم لحاظ شودگفت:باید به نقطه مرکزی و تعادل دسترسی بین اسکو و سهند دست یابیم و شاهد تجمیع ادارات اسکو و سهند در یک نقطه مشترک باشیم.

محمد حسین فرهنگی یکی از نمایندگان مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه مکان این مجتمع باید مابین شهر اسکو و سهند مکان یابی شود گفت:وزارت راه سریعا زمین‌های پیشنهادی را از ابعاد مختلف بررسی کرده و برای احداث تحویل نهاد متولی کند.

بابک رضی‌منش فرماندار اسکو هم در این جلسه با اشاره به اینکه ۸۰ درصد ادارات اسکو در ساختمان‌های استیجاری مستقر هستند اظهار داشت: احداث مجتمع اداری شهرستان اسکو یک ضرورت است.

عباس مصطفوی مدیرعامل شرکت همران شهر جدید سهند هم در این جلسه با اشاره به اینکه سهند اکنون ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد گفت: افق جمعیتی آن، ۲۰۵ هزار نفر جمعیت است که تا ۴۰۰ هزار نفر قابلیت افزایش دارد، لذا با توجه به جمعیت بالای سهند و مرکزیت اسکو برای شهرستان، موقعیت مکانی آن باید دسترسی به هر دو شهر را داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار