پیشرفت ۱۰۰ درصدی توسعه راه‌های روستایی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : تحقق شعار «جهش تولید» در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه و پیشرفت ۱۰۰ درصدی توسعه راه‌های روستایی را خواهیم داشت .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه برنامه‌های تحقق شعار «جهش تولید» را تشریح کرد و گفت : امسال طبق منویات مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید» نامگذاری شده است که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه سعی و تلاش مضاعف خود را با وجود مشکلات و بحران‌های موجود برای تحقق این مهم را بکار گرفته است.

او گفت : برنامه راهبردی توسط این اداره کل در سال جهش تولید برنامه ریزی شده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به اصلاح و ایمن سازی ۱۰ نقطه پرتصادف و ۸ نقطه دیگر با پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی در راه‌های شریانی نام برد.

او درخصوص نوسازی و بازسازی ماشین آلات و تجهیزات راهداری از خرید یک دستگاه ماشین آلات راهداری، تعمیرات و اورهال ۸ دستگاه دیگر خبر داد.

کرمی افزود: در زمینه مطالعه و اجرای تعمیرات اساسی و نگهداری پل‌های بزرگ و ابنیه فنی ۲ دستگاه پل با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد ساخته و به بهره برداری رسیده است.

کرمی ادامه داد: برای نگهداری راه‌های شریانی در قالب روکش آسفالت از ابتدای امسال تاکنون ۳۵.۶ کیلومتر انجام شده است که پیشرفت فیزیکی ۱۰۰درصدی دارد.

کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طرح توسعه راه‌های روستایی ۲۰.۲ کیلومتر انجام شده است که این طرح پیشرفت ۱۰۰ درصدی داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه به ایمن‌سازی و نگهداری و بهسازی نوع الف، ب و ج راه‌های شریانی کشور اشاره کرد و افزود: نگهداری و بهسازی راه‌های موجود در دو بخش راه‌های شریانی، راه‌های فرعی و روستایی در این اداره دسته‌بندی می‌شود، که در حوزه بهسازی راه‌های شریانی در مجموع ۷۸ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۶۵درصدی در دستور کار قرار گرفته است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار