نذر صدا برای اولین بار در ایران

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان گفت: جشنواره ویژه‌ای با عنوان «نذر صدا» برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود.

امیر هلاکویی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار کرد: جشنواره نذر صدا برای اولین‌بار در کشور برگزار می‌شود و قصد داریم با توجه به شرایط کرونایی این جشنواره را به‌صورت مجازی برگزار کنیم.

او درباره چگونگی برگزاری جشنواره گفت: در این جشنواره، متنی از یک کتاب را در اختیار شرکت‌کننده‌ها قرار می‌دهیم که شرکت‌کننده باید از روی متن بخواند سپس این آثار برای داور‌ان در دبیرخانه سنجش ارسال می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان ادامه داد: افراد برگزیده می‌توانند در کلاس‌های آموزشی با حضور مدرسان ماهر شرکت و برای تولید کتاب‌های صوتی با ما همکاری کنند.
هلاکویی اضافه کرد: کسانی که در حوزه صدا توانمند هستند می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

او درباره زمان اجرای جشنواره گفت: جشنواره نذر صدا در دهه فجر اجرا می‌شود و یکی از ویژه‌ترین جشنواره‌ها مربوط به کتاب و کتاب‌خوانی است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا سعی کردیم که تمام طرح‌ها و جشنواره‌ها را به‌صورت مجازی برگزار کنیم تا تمام مردم بتوانند در این برنامه‌ها شرکت کنند.

هلاکویی در پایان گفت: امسال بیش‌از هزار نفر در جشنواره‌های مجازی حوزه کتاب و کتاب‌خوانی شرکت کردند و استقبال زیادی از سوی مردم صورت گرفت.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.