عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: مشکل کابل‌های فشار قوی فقط در اختبار وزیر نیرو اســـت زیرا بودجه سنگین طلب می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا نژادبهرام عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران پس از گزارش نماینده شورایاری منطقه ٢٠ اظهار کرد: شورایاران فرصتی کم نظیر برای شهر تهران هستند و این در واقع باعث افتخار ما اســـت که در دوره پنجم همراه آن‌ها باشیم.

وی ادامه داد: برای ما خوشایند اســـت که از تلاش آن‌ها استفاده کنیم، اما این نیازمند یک تعامل مشترک از طرف شهرداری و شورایاران اســـت که تعامل مناسبی شکل گیرد.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران بیان کرد: زمانی که مدیریت شهری قصد دارد اختیارات خود را بــا شورایاران به اشتراک بگذارد و بالاعکس، قابل تامل و پیگیری اســـت؛ همین اتفاق در شورای شهر کلانشهر‌ها رخ داده و به همین دلیل لازم اســـت که بردباری شوارایاران و شهرداران بالا باشد.

نژادبهرام تصریح کرد: یقین دارم که در این تعامل به جواب مثبتی خواهیم رسید، از سه جنبه منطقه ٢٠ قابل تامل اســـت. اما اتفاقی در آنجا رخ داد که کمتر مورد توجه قرار گرفت و آن رفع پریز شدن ٢٠ ساله محور قداییان اسلام بود، اتفاقی که بــا مساعدت سازمان نوسازی، شهرداری منطقه ٢٠ و همچنین کمک کمیسیون ماده ٥ صورت گرفت.

وی گفت: ٢٠ سال این منطقه به حاشیه رانده شده بود و بــا تغییر طرح تجارت جهانی و ارائه طرح‌های مثبت توانستیم مشکل را حل کنیم.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران بیان کرد: مورد دیگر کابل‌های فشار قوی اســـت که چندین بار بنده این موضوع را پیگیری کردم، هیچ راه حلی ندارد مگر اینکه شهردار تهران بــا وزیر نیرو به توافق برسد، این موضوع فقط در اختیار وزیر نیرو اســـت زیرا بودجه سنگینی طلب می‌کند و شهردار تهران باید ان را به عنوان یک مطالبه از وزیر بخواهد و اگر نمی‌خواهد ما می‌خواهیم.

نژادبهرام گفت: مورد سوم این اســـت که بافت فرسوده به رغم اینکه ٥ درصد منطقه ٢٠ را دارد، اما به دلیل پیچیدگی‌ها متفاوت از دیگر بافت‌های فرسوده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار