به زودی، تکمیل تعریض جاده‌ی اسماعیل آباد

سرپرست سازمان عمران شهرداری قزوین گفت: تعریض جاده اسماعیل آباد در شرف اتمام است و به زودی تکمیل خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،رضا کیماسی سرپرست سازمان عمران شهرداری قزوین گفت : با توجه به افزایش تردد و عبور و مرور ناحیه منفصل شهری اسماعیل آباد و همچنین آماده سازی عظیمیه، تعریض و اصلاح هندسی جاده اسماعیل آباد که به طول حدود ۲ کیلومتر و عرض هر باند ۷.۵ به صورت رفت و برگشت است در دستور کار این سازمان گرفت.

کیماسی افزود: مسیر موجود به لحاظ عرض معبر و طرح هندسی راه مناسب برای این حجم تردد نبود و احتمال بروز تصادفات و خسارات جانی و مالی در طول این مسیر وجود داشت لذا با دیدگاه مثبت و دور اندیشی شورای اسلامی شهر قزوین و شهردار محترم و پیگیری دستگاه‌های مرتبط و اهالی فهیم این ناحیه این جاده به زودی تکمیل خواهد شد.

او اضافه کرد: جهت آماده سازی این مسیر، سازمان عمران شهرداری قزوین با پلیس راهور هماهنگ شده و مجوز تردد خودرو‌ها را به لاین غربی با مشخص شدن مسیر توسط نیوجرسی، چراغ چشمک زن و کله قندی هدایت کرد و با دستگاه آسفالت تراش، آسفالت‌های قدیمی و فرسوده را تراشیده و شروع به خاکبرداری مسیر تا عمق ۲ متر با حجم ۶ هزار و ۳۵۰ متر مکعب کرده است.

به گفته کیماسی، با توجه به عملیات خاکبرداری مسیر مذکور، عملیات راکفیل ریزی جهت بالا آمدن سطح و مقاومت بیشتر انجام شد و پس از آن عملیات مخلوط ریزی با مساحت ۲ هزار و ۸۹۰ متر مکعب و عملیات ساب بیس ریزی با مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ متر مکعب و عملیات بیس ریزی در حال اتمام است.

سرپرست سازمان عمران شهرداری قزوین گفت: با پایان رسیدن عملیات زیرسازی، عملیات قیرپاشی و روکش آسفالت نیز با یک اکیپ کامل در این محل صورت گرفت و پس از اتمام مسیر غربی، در مسیر شرقی نیز به همین منوال عملیات عمرانی صورت گرفت و هم اکنون با پیشرفت ۹۰ درصد پروژه در حال انجام است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار