مرکز آمار ایران ۵۰۰ تبلت به دانش‌آموزان استان سمنان اختصاص داد

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: ۵۰۰ دستگاه تبلت از سوی مرکز آمار ایران با هدف استفاده دانش آموزان محروم از امکانات سخت‌افزاری به آموزش و پرورش استان واگذار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: تبلت‌های اهدایی مرکز آمار ایران در اختیار دانش‌آموزان نیازمند مناطق کم‌برخوردار که از آموزش مجازی محروم مانده‌اند، قرار می‌گیرد.

او با قدردانی از این اقدام خیرخواهانه مرکز آمار ایران گفت: با این تبلت‌ها تعداد ۵۰۰ دانش آموز نیازمند در استان سمنان بر مدار تحصیل در فضای مجازی قرار می‌گیرند و شبکه شاد را تجربه خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، برقراری پیوند‌های پررنگ بین نهاد تعلیم و تربیت و سایر دستگاه ها، تعاون و همکاری سازمان‌ها و به اشتراک گذاشتن امکانات و هم افزایی برای کیفیت بخشی آموزشی و پرورشی را از الزامات مدیریت دستگاه تعلیم و تربیت در شرایط کرونایی دانست.

دستورانی ابراز امیدواری کرد که همه وزارتخانه‌ها در برنامه‌های سالانه خود پیوست آموزش و پرورش نیز داشته باشند تا در گام دوم انقلاب اسلامی آموزش و پرورش بالنده‌تر به اهداف خود دست یابد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.