بازیکنان بزرگی که پیش بینی می‌شود در سال ۲۰۲۲ در رئال مادرید بازی کنند

تیم فوتبال رئال مادرید تابستان سال آینده بر خلاف ۲ سال گذشته خرید‌های بزرگی را در بازار نقل و انتقالات اروپا انجام خواهد داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رئال مادرید همیشه تیمی پر از ستاره بوده است و هر زمان که نام این تیم برده می‌شود همه اهالی فوتبال به یاد بزرگان و ستارگانی که در این تیم بازی کرده اند می‌افتند.

اما اگر به لیست ستارگان رئال مادرید در قرن اخیر اشاره کنیم متوجه می‌شوید که تیم کنونی رئال مادرید هیچ شباهتی به لقب کهکشانی که مادریدی‌ها یدک می‌کشند ندارند. در این ۲۰ سال گذشته ستارگانی مانند (رونالدو نازاریا، روبرتو کارلوس، زیدان، دیوید بکام، روبینیو، کریستیانو رونالدو) و بسیاری دیگر در رئال مادرید بازی کرده اند و هر کدام نیز در حد توانایی خود افتخاراتی را در این تیم بدست آورده اند، اما اکنون رئال مادرید ستارگانی مانند سال‌های گذشته را در اختیار ندارد.

به همین دلیل مدیران رئال مادرید که به دلایلی مانند همه گیری ویروس کرونا در جهان و بازسازی استادیوم سانتیاگو برنابئو ۲ سالی است که چندان در بازار نقل و انتقالات اروپا حضوری فعال نداشته اند و کمی از لحاظ مالی صرفه جویی کرده اند قصد دارند که در تابستان سال آینده بازیکنانی بزرگ را به خدمت بگیرد بازیکنانی که شاید توانایی ساخت کهکشانی‌های ۳ را داشته باشند.

به برخی از بازیکنانی که رئال مادرید در تابستان ۲۰۲۲ به دنبال خرید آن‌ها می‌رود اشاره خواهیم کرد:

۱. کیلیان امباپه

یکی از بازیکنانی که با وجود او رئال مادرید می‌تواند قرارداد‌های تبلیغاتی بزرگی را با شرکت‌های مختلف انعقاد کند و سود وسیعی را بدست آورد. پایان قرارداد او با پاری سن ژرمن در انتهای تابستان ۲۰۲۲ است و پس از آن رئالی‌ها می‌توانند او را به صورت آزاد به خدمت گیرند، اما امکان ندارد که پاریسی‌ها این ستاره فرانسوی را به آسانی و به صورت رایگان از دست دهد.

۲. ارلینگ هالند

با توجه به ارتباط خوب مدیران رئال مادرید و دورتموند و همچنین اتمام قرار داد هالند با دورتموند در تابستان ۲۰۲۲ رئال مادرید بسیار امیدوار است که این ستاره نروژی را پس از خروج از بوندسلیگا به خدمت گیرد. حضور هموطن هالند (مارتین اودگارد) در رئال مادرید می‌تواند به تسریع این انتقال کمک کند.

۳. ارواردو کاماوینگا

مادریدی‌ها یک سالی است که این ستاره آینده دار و ۱۸ ساله تیم فوتبال رن را زیر نظر دارند و سخت به دنبال جذب این مهاجم جوان هستند. قرار داد این جوان فرانسوی نیز در تابستان سال آینده به اتمام می‌رسد و رئال مادرید می‌تواند بهترین گزینه برای پیشرفت کاماوینگا باشد.

۴. دیوید آلابا

در دسترس‌ترین ستاره حال حاضر دنیای فوتبال دیوید آلابای ۲۷ ساله است؛ و می‌توان گفت که به احتمال فراوان این ستاره اتریشی را از فصل آینده در پیراهن رئال مادرید مشاهده خواهیم کرد.

این ستاره اتریشی با توجه به سن و سال خود می‌تواند جایگزین مناسبی برای کاپیتان راموس رئالی‌ها باشد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.