مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از کشف یک صد و ۶۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در شهرک صنعتی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیدعلی مرآتی  با اشاره به بازدید اکیپ‌های جمع‌آوری انشعاب غیرمجاز از شهرک صنعتی کرمانشاه اظهار کرد: در این گشت یک صد و ۶۷ دستگاه استخراج بیت کوین غیرمجاز کشف و ضبط شد.

او افزود: جمع‌آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز از مهمترین محور‌های تعیین شده برای کاهش مصرف برق و کمک به کاهش مصرف سوخت نیروگاه‌ها است، به طوری که تاکنون ۴۲۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در استان کرمانشاه کشف شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: با توجه به شرایط کنونی، کشف تعداد قابل توجهی از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز نشان دهنده دلیل بروز برخی از مشکلات در شبکه توزیع نیروی برق استان کرمانشاه است.

او ادامه داد: با توجه به افزایش مصرف برق و گاز در کشور، خاموشی‌هایی رخ داده که در همین راستا اقداماتی به منظور مدیریت مصرف از جمله تشویق و ترغیب مشترکین به صرفه‌جویی در مصرف برق، تعدیل بار روشنایی معابر، شناسایی و جمع‌آوری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز و بازدید میدانی از ادارات به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود.

مرآتی با اشاره به تأثیرگذاری همکاری مردم و سازمان‌های اجرایی در کشف و جلوگیری از فراگیر شدن استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج کننده بیت کوین بیان کرد: تولید کنندگان رمز ارز می‌توانند با ارائه مجوز و پروانه صادره از اداره‌ها و سازمان‌های ذیربط نسبت به دریافت انشعاب قانونی اقدام کرده و از حمایت قانونی برخوردار شوند.

انتهای  پیام /ز 

برچسب ها: توزیع برق ، برق رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.