رونمایی از کتاب سبک‌های نوین یادگیری ریاضی در شوش

از کتاب سبک‌های نوین یادگیری ریاضی در بستر آموزش الکترونیک نوشته مهناز خنیفر در شوش رونمایی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا ذاکری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش  گفت: از دو کتاب مهناز خنیفر از فرهنگیان و مدرس ریاضی در دبیرستان‌های شهرستان به نام‌های سبک‌های نوین یادگیری ریاضی در بستر آموزش الکترونیک چاپ شده در سال ۱۳۹۹ و آموزش ریاضی با رویکرد دست سازه ها چاپ شده در سال ۱۳۹۸ رونمایی می‌کنیم.

او افزود: از زمانی که مسئولیت این اداره را تقبل کرده ام تا به امروز با همکاری و همیاری کانون بسیج ورزشکاران، انجمن نویسندگان و همکاران در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش توانسته ایم ۲۹ کتاب را رونمایی کنیم که حدود ۱۳ نویسنده و مؤلف از این مجموعه از قشر فرهنگیان بوده اند و طبق برنامه در ابتدای هر ماه رونمایی کتاب را در دستور کار خود قرار داده ایم.

ذاکری تصریح کرد: برخی سرانه مطالعه را هشت تا ده دقیقه می‌دانند، عده‌ای دیگر از ۱۸ دقیقه در روز سخن می‌گویند. این در حالی است که آمار سرانه مطالعه در کشور‌های توسعه یافته و در حال توسعه بسیار بیشتر از این است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شوش گفت: به نظر من هر فردی اگر هنر و یا توانایی‌هایی دارد و این هنر را در قالب کتاب ماندگار کند یک رسالت را بر دوش کشیده است. مهناز خنیفر هم این کار را به خوبی انجام داده است؛ امیدوارم این هنرمند فرهنگی به این حد بسنده نکند و در آینده باز شاهد چاپ کتاب هایش باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.