قرنطینه ۳ روستا در غرب هرمزگان به دلیل شیوع کرونا

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از قرنطینه کامل ۳ روستا در شهرستان‌های بندرلنگه و پارسیان به دلیل افزایش آمار مبتلایان به کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، محمود حسین پور، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: به دلیل افزایش آمار مبتلایان به کرونا در روستا‌های مراغ و بستانه شهرستان بندرلنگه، با تصمیم ستاد مقابله با کرونا این دو روستا به مدت یک هفته به طور کامل قرنطینه خواهند بود.

حسین پور افزود: وضعیت شیوع کرونا و افزایش موارد مثبت در روستای عَمانی شهرستان پارسیان نیز نگران کننده است و این روستا به مدت دو هفته قرنطینه خواهد شد.

او گفت: شرکت در تجمع‌های مختلف از جمله دورهمی‌های خانوادگی و رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی سبب شیوع کرونا در روستا‌های غرب هرمزگان شده است.


بیشتر بخوانید


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به انجام تست‌های تشخیص سریع کرونا در مناطق روستایی با احتمال آلودگی بالا، گفت: شناسایی افراد بدون علامت از رویکرد‌های مهم دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان است و یکی از اقدامات در همین راستا افزایش نمونه گیری در کانون‌های بیماری به صورت وسیع است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.